סלט בראש: עוגות, חלל, ספרים, מימון המון

שלום, בלוג יקר שלי. הזנחתי אותך לאחרונה, אבל הנה אני, שבה אליך.

היום מצאתי את עצמי מעדכנת בטוויטר על כך שעדכנתי בפייסבוק על כך שעדכנתי בבלוג של הוצאת עוץ לגבי עדכון בעמוד ההדסטארט של המימון המון של "עוגות בחלל". אבל בבלוג האישי שלי עוד לא עדכנתי, אז הנה אני כותבת גם כאן. כשאסיים אולי אעדכן שוב את עמוד ההסטארט, ואשלים מעגל מלא.

אם במקרה אתם לא עוקבים אחרי אף אחד מאפיקי המדיה החברתית המוזכרים לעיל, יש סיכוי שאתם עדיין לא יודעים שאני עורכת עכשיו מימון המון להדפסת הספר "עוגות בחלל" מאת פיליפ ריב ושרה מקינטייר. הנה הקישור, אני מספרת שם על הספר ואני מאד מאד אשמח אם תתמכו:

http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=14288

הצעתי גם תשורות שקשורות בקישוט עוגות, כי אני יודעת שתמונות העוגות שהייתי מעלה מדי פעם פה בבלוג היו מאד פופולריות. תשורה אחת היא האפשרות שאני אבוא אליכם הביתה ואעזור לכם לקשט עוגת יום הולדת על פי דמיונכם הפרוע. החומרים והאפייה עלי. בינתיים איש עוד לא קפץ על המציאה (פתוח רק לתושבי המרכז…) וחבל, כי יש לי צורך רגשי: השנה החליטו גם הבר מצווה וגם הבת מצווה שהם גדולים לעוגות מקושטות והם רוצים סתם עוגה.

תשורה נוספת שהצעתי היתה מנג'ט סיליקון וערכת קישוט ל"מאפין מפלצתי". הללו אזלו עוד לפני שהספקתי ממש לחשוב על רעיונות קידום נוספים… התכוונתי לאפות כמה מאפינים ולהראות לכם איך אני מקשטת אותם קישוטים מפלצתיים. בסוף לא הגעתי לזה וכבר התשורה אזלה. ואף על פי כן, אני ממליצה מאד מאד לעשות חיפוש גוגל לצירוף "monster cupcake", ולמצוא דברים מקסימים כמו זה:

monster-cupcakes-33

מהבלוג "מקודל" של קמיל ולארד, שמדגימה איך כל מה שצריך כדי להגיע לקישוטים מופלאים הם דמיון וחוש משחק. סוכריות ואגוזים, בצירופים שונים, הופכים לגלריה של מפלצות מפחידות/חמודות/מקוריות שובות לב. כמו העוגות ב"עוגות בחלל". סוכריות על מקל יכולות להפוך לעיניים על גבעול:

monstercake

קוקוס צבוע יכול לשמש פרווה, מסטיקים יכולים להיות שיניים, סוכריות חתוכות או מרשמלו עיניים. אפשר גם להדפיס שרוולי נייר ועיניים שיהפכו את העוגות למפלצתיות. העיקר, לא להילחץ, לנסות ולטעות, לזרום עם זה, לכייף!

ואני בינתיים מפנטזת על מסיבת השקה לספר "עוגות בחלל", שבה אגיש עוגות יפות כאלה…

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על סלט בראש: עוגות, חלל, ספרים, מימון המון

  1. חוטהשני הגיב:

    טוב שיש את הבלוג🙂
    ראיתי שכתבת משהו בפייסבוק אבל לא היה לי את הזמן להכנס לקישור…
    והתרומה כבר נשלחה ל'חלל'🙂

כתיבת תגובה

