עכשיו אני צריכה אתכם

מזמן לא עדכנתי את הבלוג. המון דברים התחדשו, לא על כולם אני יכולה לכתוב, ולא על כולם אני יודעת איך לכתוב. אבל צריך להתחיל באיזה מקום, לא?

 יש לי הוצאה חדשה, קוראים לה עוץ. חזרתי אל מחוזות הילדות הכי מתוקים והכי מנחמים שלי, ועשיתי ספר שאני ממש גאה בו: "ארץ עוץ המופלאה", הספר השני בסדרת עוץ מאת ל. פרנק באום. הספר בכריכה קשה, עם כל האיורים המקוריים משנת 1904 בשחור לבן ובצבע, ועם מפה צבעונית של עוץ בכריכה הפנימית. תוצר של אהבה.

"ארץ עוץ המופלאה": כך נראית המפה בפנים הכריכה.

"ארץ עוץ המופלאה": כך נראית המפה בפנים הכריכה.

אני מקבלת המון פירגון מכל הכיוונים, והדים נפלאים מכל מי שקנה את הספר עד כה. הקמתי אתר מכירות, ואנשים מגיעים אליו – אבל בינתיים לא מספיק.

היה לי ברור, ברגע שהחלטתי לא לשתף פעולה עם רשתות הספרים צומת ספרים וסטימצקי, שאני מוותרת מראש על היקף מכירות גדול: על כל המכירות המזדמנות לאנשים שנכנסים לחנויות הללו בלי רעיון ברור מה הם רוצים, נתקלים בדבר יפה ומחליטים ספונטנית במקום לקנות. אבל האמת היא שפשוט אין לי האמצעים להכניס את הספרים לרשתות. אילו רציתי למכור בצומת ובסטימצקי, הייתי צריכה להכפיל את מחיר הספר (לפחות) כדי לקבל לידי שליש או רבע מהתקבולים (במקרה הטוב), בעיכוב של כמעט חצי שנה; וגם הייתי צריכה להדפיס הרבה יותר עותקים, בהשקעה ראשונית אדירה. יחד עם זאת קיוויתי – חלמתי – שבאמצעות האינטרנט בלבד אצליח למכור כמה מאות עותקים, אמנם רק ליודעי ח"ן שיודעים לחפש את האתר, אבל די לי בהם, אם מביאים בחשבון את החיסכון האדיר שחסכתי בהחלטה לא להכניס ספרים לרשתות*.

 אז זהו, עכשיו הכדור במגרש שלכם. זה לא פרוייקט מימון המון, הספר כבר קיים, והוא יישלח אליכם מיד כשתזמינו אותו. אבל זה קצת כמו מימון המון, במובן זה שאני תלויה לחלוטין בכם, העוקבים אצלי בבלוג, המפרגנים ואוהבי הספר. אני לא כאן כדי לעשות מכה, אני כאן כדי לעשות ספרים יפים. הספר הבא יראה אור רק אם אצליח להוכיח שיש פוטנציאל להחזיר את ההשקעה בו.

 הספר הבא, אגב, למי שלא בעניינים, הוא תרגום מלא ראשון לעברית של "שוק הגובלינים" מאת כריסטינה רוזטי. תירגמתי את הפואמה לאורך שנים, וכרגע היא נמצאת בעריכה אצל רונן סוניס. אני במגעים עם מאיירת נפלאה, שאולי מוקדם מדי לחשוף את זהותה, אבל אני ממש נרגשת מההזדמנות לעבוד איתה.

 אז בואו, בקרו באתר של הוצאת עוץ: utz.co.il

 בקרו בקבוצת הפייסבוק של ההוצאה: https://www.facebook.com/UtzBooks

 והתרשמו מהספר. אשמח לשמוע מכם תגובות. אם כל אחד מכם יקנה עותק אחד של הספר, אני אעמוד בקלות ביעד שלי.

קישורים:

* שני פרקים ראשונים של הספר באתר "הפנקס"

* לרכישת מהדורה דיגיטלית של ארץ עוץ המופלאה באתר מנדלי מוכר ספרים

* ומה בדבר חנויות ספרים עצמאיות? כבר כמה וכמה חנויות הביעו עניין במכירת הספר. בשבועות הקרובים אצטרך להיפגש עם כל חנות בנפרד ולהגיע להסכמים. אעדכן באתר ובפייסבוק בכל פעם שאגיע להסכם עם חנות עצמאית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה עסקי הספרים, פרסומת עצמית, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

14 תגובות על עכשיו אני צריכה אתכם

  1. עידן הגיב:

    היי,
    אני אשמח לשלם ולרכוש את הספר אך לטעמי 15 ש״ח ״דמי משלוח וטיפול״ הם מוגזמים.
    מחיר המשלוח בהערכה גסה שמשקלו של הספר הוא חצי קילו: 8 ש״ח.

    • gilibug הגיב:

      למען האמת, מחיר הבול הוא 11 ש"ח. מחיר המעטפה 1.7 ש"ח (מעטפה מרופדת, כדי לשמור על שלמותו של הספר). הפקת חשבונית על הקנייה בערך שמונים אגורות (מנוי לשירות חשבוניות שמתחלק על מספר הקניות החודשיות). מדבקת כתובת בערך חצי שקל. עם השקל שנשאר אבנה את בית חלומותיי.

  2. היי גילי,
    זה פשוט מקסים, ובמחיר שווה לכל נפש. במיוחד עבור נפשות שחיכו כל ילדותן לספרי ההמשך של ארץ עוץ🙂
    האם המשלוח הוא לסניף הדואר הקרוב לביתי, או ממש עד הבית?

    • gilibug הגיב:

      המשלוח הוא בדואר רגיל לכתובת מגורייך. אם זה מגיע עד הבית או עד סניף הדואר, תלוי בגודל הפיזי של תבת הדואר שלך ובנהלים של הדוורים אצלך ביישוב. ניסיון העבר בהוצאה אחרת לימד ששירות השליחים של הדואר הוא יותר יקר אבל לא בהכרח יותר טוב, השליחים מגיעים אל הכתובת בלי לתאם טלפונית, ואם אין איש בבית צריך לתאם שוב וזה טירטור. שירותי שליחים פרטיים הם עוד יותר יקרים. בכל מקרה עד עכשיו הספרים הגיעו די מהר ליעדם, היו אנשים שקיבלו אותם כבר למחרת ואיש עדיין לא התלונן (אפילו שאני מניחה שגם זה יבוא…)

  3. אסתי הגיב:

    תודה!
    מוכרחה להגיד שכיף לקנות ככה ספר, בידיעה שהכסף מגיע לאן שצריך ולא מתאדה ברובו בדרך.
    מחכה בקוצר רוח….
    אסתי

  4. גיל הגיב:

    יש גם משלוחים לחו"ל?

    • gilibug הגיב:

      יש, בהחלט. בסרגל בראש העמוד אפשר ללחוץ על English כדי לקבל טופס שנוקב במחיר דולרי עם משלוח לארה"ב. אם אתה רוצה לשלוח לארץ אחרת, פשוט תכתוב לי דרך האתר ואבדוק את עלות המשלוח.

  5. איריס הגיב:

    סתם משהו נחמד שראיתי:

  6. קושקוש הגיב:

    ואני… תרמתי את חלקי בפרסום הרשומה הזו ב2 פורומים שאני חברה בהם:)

    בהצלחה רבה

  7. מלכה הגיב:

    אין אופציית איסוף עצמי?
    גם אצל קיוסק מתנדב זה בסדר🙂

    • gilibug הגיב:

      בינתיים עדיין אין. בקרוב אפשר יהיה לרכוש בחנויות פרטיות אחדות. ב-22 באוגוסט אפשר יהיה לקנות ישירות ממני בכנס מיתופיה שנערך בספריה המרכזית במודיעין.

כתיבת תגובה

