עוגת אנגרי ברדז

הבטחתי פוסט ליום בשבוע הספר, ועל כן אקיים, אם כי נשבז ישבני ואין לי מצברוח. ועל כן אקח קצת הפוגה מחוק הספרים ומאנשים שמכים ילדים (או להבדיל, מגרשים אותם), ואחזור לנושא שתמיד מביא הכי הרבה תנועה לבלוג שלי: עוגות יום הולדת.

הנה העוגה שהכנתי ליום הולדתו ה-5 של חגי:

הוא ביקש "אנגרי ברדז חלל". אני בקושי עומדת בקצב הטכנולוגיה ונאלצתי לעשות תחקיר בגוגל תמונות על מנת להבין מה ההבדל בין סתם אנגרי ברדז לאנגרי ברדז חלל. אגב, טיפ מקצועי – תמיד לעשות תחקיר בגוגל תמונות. לחפש את הדבר עצמו, ולחפשגם עוגות שאנשים אחרים כבר הכינו, כדי לגנוב מהם רעיונות. בלי בושה.

ובכן, בגוגל תמונות מצאתי את העוגה הבאה:

וידעתי שזאת העוגה שאני רוצה להעתיק, אבל בעצלנות, כי בכל זאת אני רק קצת מופרעת ועדיין לא פסיכית עם  תעודות. כאילו, אני מוכנה להשקיע, ואני מפסלת לא רע בתור סתם אמא של מישהו, אבל אני גם יודעת את הגבולות שלי.

את ציפוי העוגה הכנתי מבצק סוכר, וגם את החזירים פיסלתי מבצק סוכר. ברקע אתם יכולים לראות שם איזו ציפור אדומה שגם פיסלתי, הכוונה היתה לתקוע אותה על שיפוד כאילו היא במסלול שחג סביב הכדורצ'יק הזה, אבל לכוח הגרביטציה היו רעיונות אחרים. השיפוד קוצר לכדי קיסם. תכף תראו.

את העוגה אפיתי בתבנית מיוחדת שיש לה תחתית עגולה לגמרי, שאפשר לרכוש בחנויות לשפים. בפעם הבאה אדע להעמיד את התבנית בתוך תבנית תומכת, כדי שלא תגלוש החוצה בלילה ותתחיל להישרף בתנור. גוש עוגה שכזה דורש זמן אפייה פסיכי של יותר משעה, אבל בסוף זה היה מוכן.

אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל בכל זאת. הגאונות האמיתית שלי היא לא בפיסול בבצק סוכר (את זה עושה פי אלף יותר טוב ממני ההיא עם העוגות, ותמורת סכום סביר היא תכין גם לכם את עוגת חלומותיכם הגיקיים). הגאונות האמיתית שלי היא בעצלנות. שימו לב: בעוגה שהעתקתי ממנה, מישהו טרח והכין עלים קטנים מבצק סוכר, שאותו בטח היה צריך לצבוע, לרדד, לחתוך בחותכנים מיוחדים ויקרים… אני יצאתי אל החצר וקטפתי כמה עלים של גרניום לימוני. ובמקום לטרוח ולפסל גושי עץ מבצק סוכר – שוקלדה מקופלת וכמה קיסמים.

אם אי פעם שאלתם את עצמכם למה אני משקיעה כל כך הרבה בעוגות האלה, תסתכלו על הפרצוף הזה ותבינו:

פוסט זה פורסם בקטגוריה עוגות יום הולדת, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על עוגת אנגרי ברדז

  1. Sara הגיב:

    ברכות ליום ההולדת ועוד הרבה עוגות משמחות

  2. אכמו הגיב:

    כרגיל, נפלא🙂 חגי אפילו עושה לייק!

  3. avivamishmari הגיב:

    ומה פשר הספרות "12" על העוגה המקורית? (האם עד גיל 12 צריך להשקיע להם ככה בעוגות? שייצאו לעבוד!)
    אני מבינה שאצלך עבדת על ספרות לטיניות, או בינארי, או משהו🙂 עם חצאי המקופלת האלה.
    מזל טוב לחגי!

  4. ימימה הגיב:

    איזה יופי! מזל טוב לחגי. את תאריך יום ההולדת שלו אני לא שוכחת. גם לי יש אחת כזאת.

  5. עירא הגיב:

    נהדרת! ורק עצה קטנה: לא חייבים לאפות בתבניות משוגעות עם עומק לא אחיד, יש דרכים לחתוך עוגה לעיצוב כזה, או שמכינים עוגת "בוץ" שאפשר ללוש אותה לכל צורה שרוצים.

  6. מה שמושך את העין שלי בתמונה היא לא העוגה, אלא המכנסיים.
    הדפס הכרישים הזה הוא נהדר! הייתי תופר ממנו חליפות (ולו הייתי מוכן לחיות את חיי ללא קשרים חברתיים, הייתי גם לובש אותן)

כתיבת תגובה

