זהירות, מתחזים!

ברגעים אלה ממש, מישהו עונה בשמי על שאלות באתר כלשהו של מעריצי הארי פוטר.

 אין לי מושג מה זה האתר הזה ומי האנשים המעורבים. אני יודעת על ה"אירוח" הזה רק כי פנו אלי כמה קוראים מודאגים שראו שאני נותנת תשובות מאוד לא אופייניות ואף שגויות. אז שיהיה ברור: זאת לא אני.

ניסיתי ליצור קשר עם בעלי האתר אבל המיילים שלי חוזרים, וגם לא אישרו לי הצטרפות לאתר.

אני רואה מאוד בחומרה את ההתחזות הזאת. אני מציעה לבעלי האתר שיסירו לאלתר את התשובות הבדויות "שלי", ויפרסמו התנצלות – על מנת שלא אאלץ לנקוט צעדים חמורים יותר.

 

עדכון: מישהו שם כנראה קרא והפנים. עכשיו הקישור מוביל לכותרת "זו לא היתה גילי בר הלל!".

ילדים – זה לא משחק. העובדה שכל אידיוט יכול להקים בימינו אתרי אינטרנט, לא מצדיקה התנהגות של אידיוטים.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה הרצאות ומפגשים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על זהירות, מתחזים!

  1. טלי הגיב:

    אני מתקשה להבין מה עובר להם בראש

  2. לירון הגיב:

    הטעות עם התמחזה נעשתה בתום לב.
    אני מנויה באתר הזה ונכנסת אליו באופן קבוע.
    המנהל, הידוע גם בכינויו באתר בשם bocy הוא ידיד טוב שלי .
    כרגע הוא פנה אלי והסביר לי על המקרה המצער ועל העובדה שאת מתרגזת עלינו בעבור טעות שבאמת נעשת בתום לב מוחלט .
    אנחנו *לא* ידענו שזוהי מתחזה וכשגילינו פרסמנו זאת, עובדה .

    אודה לך אם לא תכעסי עלינו אלא על המתחזה המעצבנת,
    לירון או ג2רת 9ל9לת באתר .

  3. גילי הגיב:

    bocy אכן פנה אליי במייל אישי והתנצל. לאור זה שהסרתם את התשובות ופרסמתם התנצלות ברורה, נסלח הפעם. אני מקווה שהפקתם את הלקחים הנכונים מכל העניין.

    ולצורך העניין: לא הספקתי לעיין בכל התשובות והשאלות, אבל מי שמכיר את הבלוג שלי יודע שפירסמתי פה כבר המון תשובות בעבר. את ספרי פרסי ג'קסון לא אני תרגמתי אלא יעל אכמון; מעולם לא אמרתי שאני אוהבת את פרסי ג'קסון יותר מאשר את הארי פוטר (וזה גם לא נכון). כל שאר השאלות שהספקתי לראות מטופלות כבר ב-FAQ שכאן באתר (ושבקרוב יאלץ לעבור דירה!)

סגור לתגובות.