עוגה בצורת וולי

את הבלוג אני מזניחה אבל את ימי ההולדת של הילדים שלי לא. הנה העוגה שרועי קיבל ליום הולדתו השמיני. (אתם מאמינים שיש לי ילד בן שמונה?!) לפי בקשתו, זהו הרובוט החמוד מהסרט וולי:

 

 

 

סתם עוגה מלבנית, חתכתי ממנה ריבוע, מהמלבן הצר שנשאר עשיתי את הצוואר, הזרועות והעיניים. בשביל העיניים לקחתי רצועות של בריסטול שחור והדבקתי בסלוטייפ כדי ליצור צורת טיפה, השתמשתי בטיפה כדי לסמן את צורת העוגה שצריך לחתוך. האישונים של העיניים הם עוגיות קטנות. הגלגלים הם מאפינים שהוכנו בתבנית גלית. הידיים הם מזלגות פלסטיק שתקענו בבסיס של עוגה. הפאנל הכחול עשוי מרציפן, הכיתוב הוא בשוקולד ומרציפן.

פוסט זה פורסם בקטגוריה עוגות יום הולדת. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

10 תגובות על עוגה בצורת וולי

  1. תמי הגיב:

    וכל הכבוד על ההשקעה.

  2. טלי הגיב:

    אחלה עוגה, בעיקר ההבעה.

    ויומולדת שמח לרועי! (-:

  3. אריאל הגיב:

    כיף לראות את היצירתיות שלך בכל שנה גילי.
    כל העוגות עד היום היו מרשימות במיוחד, אני מצפה לראות עוד בימי-ההולדת הבאים🙂
    וכמובן – יום הולדת שמח לרועי!

  4. שועי הגיב:

    אני דווקא הכנתי לילדיי לשבת פאדג' (בראוניז) בעקבות מתכון שמובא בצ'יטי צ'יטי בנג בנג.
    שניהם היו שקועים בשבת בלסיים (זה אחר זו) את פרסי ג'קסון החמישי, שנרכש רק לפני יומיים…
    (-:

  5. יעל הגיב:

    אנחנו הכנו לפני שבוע עוגיות מחווה לסדרת הקאלט-מד"ב הבריטית "דוקטור הו". יצא עקום אך חינני (http://yael.haoneg.com/general/1465).

  6. רחלי הגיב:

    אני נורא אוהבת את הפוסטים של עוגות יום ההולדת🙂 כל הכבוד על היצירתיות!
    ומזל טוב לרועי🙂

  7. יובל הגיב:

    זה מזכיר לי את עוגת היום הולדת שהכינו לי פעם, עוגת מחוה לסטאר וורס.
    היה עליה את אר 2 די 2. וC3PO.

    מזל טוב לרועי

  8. אורי הגיב:

    עוגה יפהפייה ומקורית.
    מזמין אחת כזאת לעצמי! (-:

כתיבת תגובה

