פרסי ג'קסון: חדשות הספר החמישי

חיכתם יפה ובסבלנות, ואני די נעלמתי, אבל הנה אני חוזרת עם החדשות שלהם חיכיתם (ואני יודעת שחיכיתם, כי רבים מכם פנו אלי במייל!) הספר החמישי בסדרה, פרסי ג'קסון ותקוות האולימפוס, אמור להגיע למדפי החנויות ב-1 בינואר. כלומר עוד שבועיים.

זאת ועוד: הנרשמים לקנייה מוקדמת של הספר בסניפי רשת צומת ספרים, יכולים לקבל במתנה ביחד עם הספר גם חולצת "מחנה החצויים": חולצה כתומה ועליה הסמל מהמדליון של הספר החמישי. (שימו לב: רק בצומת ספרים.)

לכל מי שסקרן מדוע שם הספר בעברית שונה מהשם באנגלית: זו לא טעות, זה בכוונה. תרגום מדוייק של שם הספר לעברית היה חושף אם מדובר באחרון או באחרונה, ובכך מקלקל קצת את ההפתעה.

זהו הספר האחרון בסדרת מעלליו של פרסי ג'קסון, אבל הסופר ריק ריירדן שוקד כבר עכשיו על סדרת הרפתקאות נוספת בכיכוב חניכים אחרים ממחנה החצויים. בין לבין הוא גם כותב סדרה המבוססת על מיתולוגיה מצרית עתיקה, ואנחנו בהוצאת גרף מתעתדים לתרגם את שתי הסדרות לעברית.

כמו כן, הסרט "פרסי ג'קסון וגנב הברק" – שמועד הקרנתו בארץ הוזז ונדחה והוזז שוב ושוב – צפוי להגיע לאקרנים בארץ במהלך חודש פברואר. אוטוטו ממש!

לבסוף: אתר רשימות המארח את הבלוג שלי נמצא בימים אלה בשלבי סגירה. אני מחפשת בית חדש, ובינתיים צמצמתי מאוד את הפעילות שלי כאן (אם לא שמתם לב). כשאדע לאן אני עוברת, אפרסם כאן הפנייה.

חורף נעים לכולכם!

גילי

 

 

 

נ.ב. לגבי הזמנת הספרים באתר האינטרנט של צומת ספרים: לפי הכתוב שם באתר, 180 המזמינים הראשונים יקבלו חולצה. אני לא בדיוק יודעת איך זה פועל ולא יכולה לקחת אחריות, אבל אם במקרה הזמנתם חולצה וכשיגיע הספר לא תקבלו חולצה, כתבו אלי עם פרטים מדוייקים ואשתדל לבדוק ולסייע.

 

 

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה פרסי ג\'קסון. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

27 תגובות על פרסי ג'קסון: חדשות הספר החמישי

  1. טלי הגיב:

    כמו שאת יודעת, אני מכירה היטב חלק מהמחכים והמצפים הצעירים, הציפיה לספר הזה באמת שוברת כל שיא אפשרי, והחדשות על הסדרות הבאות עשויות, אני מקוה, להקל קצת על הציפיה (ועל ההתמודדות אחרי הקריאה של החמישי – במהירה בימינו אמן).

    אני כבר סקרנית לגבי הרמז שהטמנת פה לגבי סוף הספר, אבל אין ברירה, אתאפק…

    ואל תבהילי את קוראייך, "רשימות" לא בדיוק נסגר, עמוד הבית יישאר וגם כל מה שכתוב כאן, לפי מה שהבנתי השינוי לא אמור להיות מורגש כמעט ע"י הקוראים (בתקוה שהבנתי נכון).

  2. תמר הגיב:

    הודעת עדכון מהאתר של גילי בר-הלל

    איזה כיף לפתוח מייל כזה! טוב שחזרת
    פרסי אומנם לא שבה את ליבי, אבל תמיד כיף לקרוא על ה"בייבי" שלך.

  3. דובי הגיב:

    נחמד שוב לשמוע ממך.

    האם יש עוד פרוייקטים צפויים מלבד ספריו של ריק ריידן???
    בהצלחה רבה במקום החדש!

    טלי: תודה על המידע. כי באמת רציתי לשאול מה יהיה עם כל המידע שקיים כאן בארכיון!

  4. יואב הגיב:

    סוף סוף הספר החמישי!!!
    למרות שהזמנתי אותו כבר לפני שבוע.

    יפורסם באינטרנט פרק ראשון מתישהו?

  5. סיגלית הגיב:

    סוף סוף! אין לנו כבר סבלנות!

    מנצלת את ההזדמנות לשאול האם הכניסה לארוע ביום שלישי כרוכה בתשלום דמי כניסה? מה העלות? והאם היא כוללת את כל ההרצאות או כל הרצאה בנפרד?

    אני חייבת לציין שהנושאים שנבחרו נשמעים מאד מרתקים.

  6. עמית הגיב:

    אני עומד לקרוא את הספר ולהרשם לצומת ספרים בטוח.

  7. הדסה הגיב:

    לא מצליחה לצערי למצוא את הספר באתר של צומת ספרים. משהו יכול לעזור לי בלינק בבקשה?

  8. הדסה הגיב:

    סליחה. כבר מצאתי והזמנתי. אבל לא היה כתוב שיש חולצה יחד עם הספר.

  9. גילי הגיב:

    יואב: פרק ראשון – די בטוח שיתפרסם, אשתדל לעדכן כאן.
    סיגלית – הכניסה לארוע כרוכה בדמי תשלום של 30 ש"ח, חד פעמי לכל ההרצאות. ולמי שלא יודע: ארוע בבית אריאלה, מחר, יום ג' 22.12 בשעה 19:30, לרגל יציאת ספר המאמרים "עם שתי הרגליים נטועות בעננים – על פנטסיה בספרות הישראלית (אני כותבת מזיכרון, ייתכן וטעיתי קצת בפרטים)

    הדסה – אני כלל לא בטוחה שמי שמזמין דרך האתר יקבל חולצה. המבצע תקף בסניפים, לגבי האתר צריך לברר בנפרד.

  10. הדסוש הגיב:

    כל מה שכתוב כרגע באתר הנוכחי, יהיה גם בבלוג החדש?
    אני ממש ממש מקווה שכן….

  11. רינת הגיב:

    הכריכה היפייפה הזו *-*…

    יש לי שתי שאלות:
    למה נחש על הכריכה? הרי אין שום נחש שקשור וטיפון הוא רוח כזו…
    ולמה שינו את השם של ג'וניפר לדפנה?

    מתי לדעתך תוכלי לתת את הפרק הראשון בעברית?
    *ספויילר*
    יש מצב שלא הכנסתם את הנשיקה של רייצ'ל ופרסי?
    *סוף ספויילר.

  12. רינת הגיב:

    באנגלית יצא ספר נלווה שבא לפני הספר החמישי, האם תוכנן לתרגם גם אותו? כי אני לא מוצאת אותו באנגלית בארץ.

  13. רחלי הגיב:

    דייייייייי!!!!!!!!!! כמה חיכיתי!!! הייתי בטוחה שהחמישי יצא רק עוד חצי שנה~! יששששש
    וליואב- את הפרק הראשון של החמישי אפשר ליקרוא באנגלית באתר הרישמי של הסידרה(הגעתי אליו דרך ויקפדייה) חח

  14. נגה הגיב:

    זה נחש או דרקון? לי זה נראה כמו הדרקון הזה😄
    חח למה פרסי ואנבת' חמודים😀
    ~~
    ויאיי סדרה חדשה P:

  15. רינת הגיב:

    סליחה דרקון.
    לפי מה שקראתי בחמישי אין שום דרקון.
    אולי קצת בסוף באחד הקרבות, אבל דרקון בשביל כל זה?

  16. שקד הגיב:

    ציטוט :
    הכריכה היפייפה הזו *-*…

    יש לי שתי שאלות:
    למה נחש על הכריכה? הרי אין שום נחש שקשור וטיפון הוא רוח כזו…
    ולמה שינו את השם של ג'וניפר לדפנה?

    מתי לדעתך תוכלי לתת את הפרק הראשון בעברית?
    *ספויילר*
    יש מצב שלא הכנסתם את הנשיקה של רייצ'ל ופרסי?
    *סוף ספויילר.

    מה זאת אומרת הנשיקה של רייצ'ל ופרסי ?????? לא האמנתי כשקראתי ואין לי כח לקרוא את הספר באנגלית אז תגידו !!!!!!!

  17. טל הגיב:

    איזה כיף! מחכה בקוצר רוח!
    נהניתי מהספרים הקודמים מאוד.
    סדרה על חניכים מהמחנה נשמע טוב, תמיד דמיינתי מה היה קורה אם היו כותבים סדרת ספרים על דמויות שאהבתי. הגשמת חלום🙂
    תודה על העדכונים!

  18. נגה הגיב:

    למה, דווקא יש את הדרקון שקלאריס הרגה והקדישו לזה בערך פרק שלם ועוד דיברו על זה אח"כ:)
    וחוץ מזה- שניה מה?! רייצ'ל ופרסי? הייתה נשיקה של אנבת' ופרסי לא? :O
    חחחח אני מרגישה כמו מישהי שניסתה לקרוא באנגלית ובסוף לא הבינה כלום ויצאה טיפשה😄

  19. רינת הגיב:

    גם היה חלק שלם על החזיר המעופף, אז למה לא ציירו את זה?
    מיותר לצייר משהו שיש עליו רק פרק…
    בהתחלה בהתחלה, כתוב שרייצ'ל נישקה אותו לפני שהוא יצא לקרב עם בקנדרוף.
    אחרי זה בקנדרוף אומר כזה: אז, אני מנחש שאתה לא תרצה שאני אזכיר את המקרה הזה לאנבת' (הוא מדבר על הנשיקה עם רייצ'ל)
    ופרסי עונה לו: או אלים, אל תחשוב על זה אפילו.
    בפרק הראשון.
    לפרסי ואנבת' היו 4 נשיקות. הראשונה על הלחי בספר השני, השנייה בספר הרביעי(הנשיקה שכולנו מכירים), ובחמישי שתיים אחרונות – הספסל של ביתן פוסידון ומתחת למים, מה שפרסי מגדיר כנשיקה הכי טובה מתחת למים של כל הזמנים

    את לא היחידה, אני דילגתי על כל החלום הראשון. אני באמת צריכה לחזור לקרוא אותו…

  20. אורי הגיב:

    יש פרק ראשון בעברית?

  21. נגה הגיב:

    אההה חח נכון בהתחלה😄
    נמ אבל זה לא נחשב כי היא סתם נדחפה והוא לא שיתף פעולה ממש..
    חח איזה מפגר החזיר המעופף הזה XDD
    אני משערת שדרקון נראה טוב יותר מחזיר אז הם העדיפו אותו או משהו.. לא יודעת (:
    טוב הכריכה באנגלית יותר יפה בכולופן:D

  22. עמית הגיב:

    מתי יצא הסדרה החדשה על מחנה החצויים
    והנבואה שהייתה בסוף הספר החמישי תיהיה שם

  23. מישהו. הגיב:

    בס"ד

    האם תתרגמו את דמיגוד פיילס- מסמכי החצויים לעברית?

  24. ליאור הגיב:

    עוד לפני שהורפא בכלל יצא לחנויות קראתי אותו בגלל שאבא שלי עובד בחברה

  25. סתם הגיב:

    לדעתי הרביעי הכי טוב במיוחד הקטע שהוא גרם להר געש להתפרץ…

  26. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    איך קוראים לסדרה שתהיה על חצוי אחר (גם של ריק רירדן) ומתי היא תצא?

  27. עדי :) הגיב:

    יש לי שאלה ?!
    משהוא יודע אם יצא או יצא מתי שהוא פרסי ג'קסון 6 ?!!??!?!
    מי שיודע את בתשובה בבקשה יכול לענות לי כי אני מממש חולה פרסי ג'קסון ואני הייתי רוצה לקרואו את הספר ה-6 אם יצאאאאאאאאאאאאאא ?!
    אז בבקשה אנשים לענותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת🙂

    באהבה ,
    עדי🙂

כתיבת תגובה

