"פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן"

לכל השואלים בסבלנות, הדורשים בתוקף, וקצרי הרוח למיניהם: הספר השלישי בסדרת פרסי ג'קסון כבר נשלח לחנויות. אבל רגע לפני שתציצו בעטיפה שלו, תעיפו מבט גם בספר החדש "הבריון של ארצ'ר" שיצא במקביל.

 

 

והנה טקסט הגב:

 

כשפרסי ג'קסון מקבל איתותי מצוקה דחופים מחברו גרובר, הוא מיד מתכונן לצאת לקרב. הוא יודע שיזדקק לעזרת חבריו בני האלים בעלי הכוחות המופלאים, וכן לחרבו הקסומה "אָנַקלוּסמוֹס" … ולטרמפ מאימא!
פרסי וחבריו ממהרים לעזרתו של גרובר, ולומדים שגרובר גילה תגלית חשובה: שני חצויים חדשים, בנים לאל בלתי ידוע, שעצם קיומם משנה את מאזן הכוחות האולימפי. אבל הפתעות נוספות אורבות להם. הטיטאן קרונוס טמן להם מלכודת קטלנית, והגיבורים הצעירים נופלים עד מהרה בפח.
כעת ניצב פרסי מול האתגר הגדול ביותר שידע: הנבואה המצמררת בדבר קללת הטיטאן.
המתח גובר, הסכנה עולה וההרפתקאות מסעירות מתמיד בספר השלישי בסדרת פרסי ג'קסון המצליחה, המתפרסמת במסגרת ספרי גרף צעיר בעריכתה של גילי בר-הלל.

 
משבחי הביקורת על פרסי ג'קסון וים המפלצות:
 
"גדוש בסכנות ושיאים, נקרא בנשימה עצורה ומתובל בהומור נטול מאמץ… הספר השני בסדרת פרסי ג'קסון מצליח להזכיר שכאז כן עתה – התשוקה לקריאה משנה את הילדות ומוסיפה לה כוס אמברוזיה קסומה." טליה דיסקין, הארץ ספרים 

"כל מה שספר נוער צריך להיות: מותח, משעשע, בנוי מצוין, מביא להזדהות מיידית, ועל הדרך גם מעניק המון מידע על המיתולוגיה היוונית… מומלץ מאוד מאוד. " מור אסאל, לאישה
 
"ספר מצוין, גם בגלל התוכן וגם בגלל סגנון הכתיבה וגם בגלל התרגום המוצלח של יעל אכמון … מתנה נפלאה לילדים שאתם אוהבים." סיגל ריבה, אתר חדשות 2

 

נגמר לנו המקום על גב הספר, אבל יכולנו להמשיך:

"ריק ריירדן מצליח ליצור את התמהיל המושלם לילדים, לנוער, ולמי שלמרות משא השנים עדיין לא איבד את לחלוחית ההנאה מהרפתקה מענגת רבת דמיון והשראה." קובי קמין, גלובס
 
"ריירדן משלב בסיפורו את החומרים המיתולוגיים בטבעיות גמורה ונטולת דידקטיות. שימושו המושכל בהומור והכרת עולמם של בני הנוער ניכרים בעיצוב הדמויות ובשפתם המדוברת וה"אמיתית" והופכים את פרסי לדמות מקסימה, שכל ילד ירצה להיות חבר שלו."
לילך וולך, טיים אאוט

 

וכו' וכו'. אז שיהיה לכם חג אביב שמח וכייפי!

 

נ.ב. הספר הרביעי בסדרה, "פרסי ג'קסון והקרב על המבוך", אמור לראות אור בעברית לקראת חגי תשרי. הספר החמישי והאחרון בסדרה, "פרסי ג'קסון ואחרון האולימפיים", ייתפרסם בשפה האנגלית רק במאי, ואחר כך נוכל לתרגם אותו בשבילכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה פרסי ג\'קסון. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

71 תגובות על "פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן"

  1. אמירה הגיב:

    כל הכבוד על המהירות שבה אתם מתרגמים את הספרים ומוציאים אותם בעברית! יש כמה סדרות ספרים אחרות שעולות בדעתי כרגע שאני אומרת לעצמי, חבל שהם לא יוצאים בהוצאה של גילי, כי אני מתה כבר שיתרגמו את הבא בתור. דווקא את פרסי ג'קסון כבר קראתי באנגלית

  2. נעם הגיב:

    הבריון של ארצ'ר יתאים לה גם?

  3. טלי הגיב:

    כפי שאת יודעת יש בסביבתי שניים ששואלים, מנדנדים, מזכירים ומבקשים מרגע שגמרו לקרוא את הספר הקודם בסדרה ובהחלט עונים להגדרתך "הדורשים בתוקף וקצרי הרוח למיניהם"…

    והאמת היא שלאור הזחילה הבאמת מוגזמת בשידור הביקורות שלי, אני שוקלת ברצינות לפרסם את ההמלצה שכתבתי על הקודם בלי תלות בשידור ודי.

  4. פוסיידון הגיב:

    קניתי אתמול, התיישבתי ולא קמתי (נו טוב, חוץ מארוחת ערב) עד שסיימתי לקרוא. ואם היה הספר הבא גם אותו הייתי קונה (-:

  5. מאיה הגיב:

    וואאיי אני לגמרי במתח הספר השני משאיר אותך במתח מטורף….אבל למה לא רשום כאן על תאליה!?…
    ומתי יוצא הסרט!?

  6. אפולו הגיב:

    אני קראתי את הספר ואני לא רוצה לגלות לך עליה הרבה אבל בוא נגיד שיש לה מגן שקוראים לו אייגיס וחנית שיורה ברקים

  7. יובל הגיב:

    מתי יוצא הספר הרביעי של פרסי ג'קסון???
    זה יוצא לאט מאוד,תגבירו קצב!!!

  8. אני הגיב:

    דרך אגב לספר הרביעי כמו שכולם בטח ראו קוראים פרסי ג'קסון והקרב על המבוך קראתי את הספר בשלושה ימים הוא פשוט מדהים לא יכולתי להפסיק לקרוא!!!!!!!!!!!!! מישהו יודע מתייוצא הספר הרביעי???

  9. אנבת' הגיב:

    קראתי אותו ביום אחד [!] התיישבתי ולא קמתי עד שגמרתי אותו. כל כך מותח במיוחד הסוף אבל אני לא אהרוס לאלה שלא קראו עדיין
    אני יודעת שאתם משתדלים כמה שיותר מהר לתרגם אבל בבקשה אני לא יכולה לחכות ! !
    בקשר לסרט ידבבו אותו כי אני רוצה להיות בצוות ?!

  10. חולת מיתולוגיה הגיב:

    אין לי מילים!!! כשסיימתי את השני רדפתי אחרי השלישי בכל כוחי!!! בדיוק כשרציתי לקרוא אותו באנגלית מצאתי את הכתבה הזאת!!! קונים לי אותו היום!!! אל תגלו את הסוף!!!

  11. גיא הגיב:

    הסדרה כולה ממש טובה רציתי לדעת אם יש להוצאה כוונה לתרגם לעברית גם את שני הספרים הנלווים לסדרה: "קבצי החצויים/האלים למחצה" ואת " חצויים ומפלצות" ?
    תודה מראש

  12. אפרודיטה בדיעבד הגיב:

    אני יודעת שאתם ממש מתאמצים להוציא אותם מהר.
    אבל רק אתמול סיימתי את השלישי ואניייייייי לא יכולה לחכות.
    אתם יודעים אם יש בארץ את הספר באנגלית ?
    עם כן אני חייבת לקנות אותו.
    תודה מראש [ =

  13. בר פישביין הגיב:

    זה לא הוגן! ביקשתי, ואמרתי לך שאני מחכה לקרוא את הספר, ואמרת לי שתשלחי אותו! הבנתי שזה יכול לקחת קצת זמן, אבל עברו חודשים! והנה השלישי יצא!
    ואני כבר לא יודעת מה לעשות. אין לי תקציבים לקנות את שני הספרים, בקושי יש לי עבור אחד, אז אני צריכה לדעת איזה מהם לקנות!
    עדיף היה אם היית אומרת לי מההתחלה לקנות אותו וזהו, ואז הייתי עושה זאת כשעוד היה לי כסף, במקום לקנות ספרים פחות מענינים בביקורי בחנויות הספרים.

  14. PJ הגיב:

    תודה שת מוציאה מהר, את מדהימה!

  15. 4 הגיב:

    בארץ אין את הספר הרביעי..אבל אפשר להזמין וזה לוקח חודש וחצי(זה נשלח מארצות הברית לארץ)

    ותודה רבה גילי!

  16. אכמו הגיב:

    רק רציתי שתדעי שגילי נמצאת כרגע בחופש בחו"ל ולכן לא עונה לך מיד. אני בטוחה שכאשר היא תחזור היא תענה לך ותסדר הכול

  17. גרובר הגיב:

    הספר פשוט מדהים גמרתי אותו ביומיים, זה פשוט מדהים איך הספר יכול למתוח והסוף בכלל מותח ומפתיע מחכה בקוצר רוח לספר הרביעי…

  18. gili הגיב:

    Hi Bar, I did send you book 2, I did not know you did not receive it. When I come back to Israel I will send another copy.

  19. עדי הגיב:

    למה לפעמים קוראים להארי ג'נג'י? למשל בספר החמישי בעמוד 369
    וזה לא פעם ראשונה
    אשמח לקבל תשובה לאימייל שלי
    adior14@gmail.com

  20. יזהר אדלר הגיב:

    אמברוזיה זה המאכל!!!!!!!!!!!!!! נקטר זה המשקה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  21. יזהר אדלר הגיב:

    לפי דעתי השלישי הכי טוב …….

  22. אינדי הגיב:

    הספר פשוט מרתק קראתי את הראשון והשני ואני מחכה לשלישי קונים לי אותו היום אבל למדתי לא מעט היסטוריה על האלים למדתי המון דברים חדשים פוסידון אל הים זאוס אל השמיים וארדס נראה לא אל היבשה אבל זה לא הכול אתנה אלת החוכמה דיינוניס אל היין ארס שונא אותו הרמס ועוד יאללה ביייי

  23. רפאל109 הגיב:

    פרסי גקסון זה ספר מגניב והודות לגיליבר הלל הוא יוצא במהירות לעיברית!!!
    כל מי שרוצה להתכתב איתי בנוגע לפרסי גקסון
    rafael109@walla.com

  24. רינת הגיב:

    אני פשוט אוהבת ספרים של המיתולגייה היוונית.
    הספר פרסי ג'קסון לדעתי זה יצירה גאונית!
    הכל כתוב בהומור של ילד בן 14 (מי כמוני יודעת שעד לפני שנה הייתי בגיל הזה), כמובן שאני מדברת כרגע על הספר השלישי.
    יש לי בבית רק שני ספרים של פרסי ג'קסון, השני ועכשיו השלישי.
    ושאלה לגילי בר הלל- יש לך מושג מתי בערך יצא הספר הרביעי בתרגום לעברית.
    אגב, אם תכנסו לאתר של פרסי ג'קסון באנגלית, תמצאו שמה קדימון לסרט שיצא. אין לי מושג מתי.

  25. יובל הגיב:

    פשוט ישבתי ולא הצלחתי לעזוב את הספר מתי יוצא הרביעי? א5ני חייב לקרוא אותו

  26. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    היי תגידו… מי זו פוליאנה

  27. סיגלית הגיב:

    פשוט מצויין.

    ממתינה לספר הרביעי.

  28. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    קודם כל, כל הכבוד על המהירות והרמה
    אבל יש משהו שאנלא מבין… למה המלצה מעיתון "לאישה" אמור לגרום לי לקרוא את הספר??
    יש כמה גורמים אחרים שההמלצות שלהן שוות יותר…

  29. סיגל הגיב:

    היי הספריייייייייייייייייייים ממש ממש טובים כמו הארי פוטר …. קראתי את הראשון והשני שהם ממש מצוינים ועכשיו אני רוצה לקרוא את השלישי שאומרים שזה ספרררררררררררררררררררר ממש יפה!

  30. סיגל הגיב:

    כודם כל אני מתחילה לקרוא ולא יכולה להפסיק אבל זה נכון שהיה רק 5 ספרים – אוף אני מקווה שהיה יותר האמת זה הגיוני כי אז הוא מגיע לגי ל 16 אז זה די הגיוני שזה האחרון חבל!! …

  31. ראשית הגיב:

    הספרים 100ממים כל פעם שיש ספר חדש אני משגעת את אבא שלי שיביא לי אותו מהסיפריה חוץ מזה שהספרים של פרסי ג'קסון מלמדים הרבה על המיתולוגיה היונית(קראתי את המיתולוגיה היונית (כמה פעמים אז אני יודעת

  32. דדדדדדדדדדדדדדדדדדדד הגיב:

    הסרט של הספר הראשון יוצא בפבואר 2010 יש אחלה סדרה אני מת לראות תסרט

  33. חולת מיתולוגיה הגיב:

    ארס הוא אל המלחמה לא היבשה. מאיפה הגעת לזה? לא משנה, אבל הספר הזה גרם לי להתעניין אפילו יותר במיתולוגיה היוונית ממה שהתעניינתי ועד עכשיו חשבתי שזה בלתי אפשרי. הנה עוד מידע, אינדי: אפולו- אל הנבואה, השמש, המוסיקה והרפ]ואה.

    ארטמיס- אלת הצייד והירח

    הרה- אלת הנישואין

    דמטר- אלת התבואה

    האדס- אל השאול

    ועוד רבים.

  34. עמית הגיב:

    מתי יוצא הרביעי א ני לא קורא שום ספר אחר עד
    שהספר הזה לא יצא

  35. עמית הגיב:

    מי שלא גמר את הספר השלישי לא כדי לא לקרוא את זה כי זה יעשה לו ספוילר אוקי אני לא מאמין למה פרסי ואנבת לא סיפרו לכירון על הבן של האדס אבל נראה לי שהם טועים אבל הבנים של האדס נולדו לפני 70 שנה והיו בקזינו לוטוס כי אחותו ביאנקה אמרה במקום את השם של הנשיא הקודם של ארצות הברית את השם של הנשיא שלפני70 שנה בערך וזה אומר שהנבואה לא מדברת על אח שלה כי הנבואה מדברת על חצוי שיגיע לגיל שש עשרה והוא בן שבעים בערך

  36. עמית הגיב:

    נכנסתי לגוגל וכתבתי כל מני אלים אבל כמעט לא הבנתי שום דבר ראיתי שבאמת היה טיטאן בשם קורנוס היה גם אורנום ועוד הרבה גם אלים יווניים התחתנו איתם ידעתם שארם אפולו וארטסמיס הם בנים של זאוס לזאוס הייתה עוד אישה בשם לטו שהיא ילדה את אפולו וארטסמיס לא מצאתי כמעט שום דבר על פוסידון אבל היה כתוב שהוא גם אל החלומות והרגשות אפולו הוא גם אל השירה וואי זה ממש מאניין רק חבל שבאינטרנט מבלבלים הכל עם הטיטאנים.

  37. עמית הגיב:

    היי למה אתם לא כותבים כלום מה קרה נרדמתם על המשמר איפה הרביעי?!

  38. עמית הגיב:

    מאניין מה זה המבוך מה םרסי יכול עוד להציל בספר הראשון הוא הציל את האנושות מהקרב של פוסידון וזאוס בפעם השנייה הוא הציל את גרובר ואת מחנה החצויים בזה שהוא הביא את הגיזה בספר השלישי הוא הציל את האלים מקורנוס אולי בספר הרביעי הוא יציל מקום באולימפוס שנקרא המבוך מי יודע?

  39. תחיה הגיב:

    גילי שלום!
    קודם כל אני מודה לך על הבלוג הכיפי והמעניין, שאני תמיד נהנית לקרוא.
    נהניתי מאוד גם מ"פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן" שהוא לטעמי הטוב ביותר בסדרה עד עתה. אני מפנה אותך לשגיאת כתיב בספר: בעמוד 289 (בפסקה השניה מהסוף) רשום "הנחתי לעצמי להידחף החוצה והתגלגלתי בכל מעודי" כשכמובן צריך להיות "בכל מאודי"…
    מקווה להנות גם מהרביעי בקרוב!

  40. עמית הגיב:

    מישהו יודע מה התאריך שבוא יוצא פרסי ג'קסון 4?!!!

  41. גילי הגיב:

    תחיה, תודה על התיקון, נשתדל לעדכן בהדפסות עתידיות של הספר.

    עמית: שים לב שכאן בלוג, לא פורום. הודעות לא אמורות להתעדכן פה. לצערי אין פורום של חובבי פרסי ג'קסון שאליו אוכל להפנות אותך, אולי באמת הגיע הזמן להתחיל אחד כזה? הספר הרביעי בסדרה אמור לצאת בעברית קצת לפני ראש השנה, תאריך מדוייק מזה אין.

  42. שון הגיב:

    הספר השלישי פשוט מדהים! סיימתי אותו אתמול ואני פשוט חייב לדעת,מתי יוצא הקרב על המבוך? מישהו יודע תאריך משוער? אני לא יכול לחכות,כל השלושה ספרים מדהימים

  43. הכככככ הגיב:

    מישהו יודע אם הולכים לתרגום את הספר שבין הספר הרביעי של פרסי ג'קסון לספר החמישי? הייתי רוצה לדעת…
    למי שמעוניין קוראים לספר
    the demigod files

  44. פרסאוס הגיב:

    ספר אדיר אם תשאלו אותי מחכה כמו כולם לרביעי

  45. אחיה הגיב:

    הלוווווווווווווווווווווווואי שהספר הרביעי והסרט פרסי ג'קסון יצאו כבר!

  46. הדסה הגיב:

    כן, אני יודעתשזו רשומה די ישנה. אבל הסדרה עדיין לא יצאה כולה ואולי אפשר בכל זאת לבקש ממך לערוך תשובות לשאלות נפוצות על "פרסי והאולימפים, כמו שעשית על הרי פוטר? לדעתי הרבה ספרים טובים נשארים "בצלם" של ספרי הרי פוטר וזה לא לטובטם של ילדים קןראים.
    ועוד שאלה. האם יהיה הפקה של ספר השלישי. בצומת ספרים בת"א כמו שהיה עם ספר השני?

  47. גילי הגיב:

    מדור השאלות הנפוצות על הארי פוטר נולד מתוך צורך, אחרי שפעם אחרי פעם היו שולחים לי וריאציות על אותן השאלות במייל. במקרה של פרסי ג'קסון, השאלה היחידה שחוזרת בלי סוף היא "מתי יצא הספר הרביעי בסדרה" (לקראת ראש השנה). אבל אם יש משהו שרציתם לשאול או להתעניין בו בקשר לפרסי ג'קסון, אתם בהחלט מוזמנים להשאיר את שאלותיכם כאן.

    בעניין אירוע השקה לספר השלישי: בשלב זה כבר נראה לי שלא נעשה. התזמון יצא לא הכי נוח לנו בגלל פסח וכן הלאה. אבל אולי נעשה שוב אירוע עם צאת הספר הרביעי. נשתדל שוב לפרסם אותו בעיתון "הארץ", בפורומים של חובבי ספרים, באתר של גרף וכמובן כאן בבלוג.

  48. אילון הגיב:

    אני ראה שכולכם מתלהבים מפרסי ג'קסון וניראה לי שגם מהארי פוטר ובטח מאוד ספרי נוער אני יודע שאם נקים פורום /אתר לפרסי ג'קסון אחרי שיצא החמישי הוא כבר ימות אז חשבתי שאולי פשוט נקים אתר ספרי נוער רציני עם ביקורות ראיונות עם אנשים שאחראים לספרים האלה ופורום גדול יש אתרים ממש טובים לספרים אבל כולם למבוגרים ואני מאמין שעד סוף הקיץ נוכל להקים קהילה ואתר ממש רציניים אז מי שיכול לעזור בהקמה הראשונית של האתר או הפורום שישלח לי הודעה לאימייל: eilon 96@gmail.com

  49. אילון הגיב:

    האימייל הוא:
    eilon96@gmail.com

  50. אילון הגיב:

    אולי כדי לשים את התגובה האחרונה שנשלחה בראש העמוד ולא בסוף כי בעצם היא הכי מעודכנת

  51. גילי הגיב:

    יוזמה ברוכה, אני מקווה שתצליח. אחשוב על דרכים לעזור לך. בשבועות הקרובים אמור לעלות אתר חדש להוצאת גרף, ואולי במסגרתו נוכל לארח פורום ספרי נוער.

    על המיקום של התגובות אין לי שליטה, זה נעשה באופן אוטומטי, מצטערת.

  52. אילון הגיב:

    אני אשמח לבנות את הפורום אם אתם זקוקים לעזרה בנושא הזה, כבר בניתי אתרים דומים בעבר:

    https://files.getdropbox.com/u/53873/index.html

    (על העיצוב אפשר עוד לדבר)

    בקיצור, יש לי את הרעיון והניסיון, ואשמח לעזור לכם לבנות את האתר, אני רק צריך את השרת שלכם

  53. HTML הגיב:

    כולכם אומרים שזה ספר מדהים וכו' אבל זה יותר מזה.
    זה ספר עם פוטנציאל אדיר ולא הייתי מופתע אם היה זוכה בפרסים.
    הספר מלא בדיחות ש רק מי שמבין במיתולוגיה יכול להבין אותן ולצחוק מהן.
    ישנה בעיה כלשהי והיא שילדים שלא מבינים במיתולוגיה כלום כשהם יקראו את הספר הזה הם יתקלו בכמה קטעים שהם לא יצליחו לפענח בכלל.
    אך למרות זאת זה ספר מצויין מאוד ואני מקווה שכבר יצא הרביעי (ובעיקר החמישי שנקרא האולימפי האחרון) בקרוב.
    גילי הרביעי יצא בתשרי נכון?

  54. HTML הגיב:

    לגבי החמישי טעית גילי הוא לא יצא במאי הוא כבר יצא ועכשיו יוני

  55. אילון הגיב:

    באתר של פרסי ג'קסון אפשר לקרוא את הפרק הראשון בחינם אז זה אומר שמותר לכם לתרגם אותו ולהעלות בחינם לאינטרנט
    http://www.percyjacksonbooks.com

  56. אילון הגיב:

    נכון שמותר לכם?

  57. גילי הגיב:

    כבעלי הזכויות בארץ, וע"פ הרשאה מפורשת בחוזה, מותר לנו להפיץ קטעים קצרים מתוך הספר למטרות קידום. ואכן הפצנו, ופרקים מכל שלושת הספרים התפרסמו ב"מעריב לנוער" ובמקומות שונים ברשת. הנה לדוגמה הפרק הראשון של הספר הראשון, מותר לקשר אליו מאיפה שתרצה:

    http://www.gbooks.co.il/books/percy-excerpt.shtml

  58. אילון הגיב:

    מעניין כותבים עם ע
    בספר הראשון הוא עושה שלום בין זאוס לפוסידון בספר השני הוא מציל את גרובר ואת העץ בספר השלישי הוא מציל את אנב'ת ומונע מהשמים ליפול ובספר הרביעי לפי האתר של פרסי ג'קסון הוא מונע מקורנוס ומהמשרתים שלו לחדור למחנה דרך מבוך בטח ידברו על האגדה הזאת על המינוטאור שנמצא בתוך המבוך וזה
    נ.ב
    עם תיכנס לוויקיפדיה ותחפש מידע על אלים וטיטאנים אז יש שם המון

  59. עמית הגיב:

    אז מה נוו אז שגיתי

  60. עמית הגיב:

    דבר ראשון אני די מבין בפרסי ובספר הראשון הוא גם הציל את האנושדות דבר שני אל תעשי ספוילרים לאנשים שלא רוצים לקרוא את הספר ודבר שלישי כבר חיפשתי מידע באינטרנט.

  61. אילון הגיב:

    אילון זה בן ולא בת
    לקחת נורא קשה תירגע וזה לא כזה ספוילר זה כמו לקרא את הגב של הספר או משהו כזה זה לא אומר כל כך הרבה אחרת לא היו מפרסמים את זה .
    אני יודע שכבר חפשתה באינטרנט פשוט רשמתה שהם התבלבלו בין טיטאנים לאלים ובוויקיפדיה הם לא התבלבלו אז פשוט הפניתי אותך לעוד מקורות

  62. אילון הגיב:

    דרך אגב בכול הספרים הוא מציל את האנושות מקורנוס
    אם קורנוס היה גורם לקרב בין זאוס לפוסידון היתה עוד מלחמת עולם אם קורנוס היה נכנס למחנה הוא בטח היה גורם להרבה גיבורים להצטרף אליו קורנוס היה מתחזק ויכול היה לפגוע גם אז באנושות ,אם קורנוס היה משיג את בסי והיה מקריב אותה הוא היה מנצח את האלים ומשמיד את האנושות
    כול המטרה של קורנוס היא להשמיד את האלים ואת האנושות כולה ובעצם כול פעם מחדש פרסי ג'קסון מונע ממנו כך שאי אפשר לקבוע את זה בסיכום הספר אחרת הייתי מסכם את כול הספרים כך
    "פרסי ג'קסון הציל את האנושות"

  63. אילון הגיב:

    בעמוד 235 בספר השלישי כתוב:" הם סגרו עלינו בחצי סהר" ואם אני לא טועה זו טעות בגלל שסהר הוא חצי עיגול וחצי סהר זה רבע עיגול ואי אפשר לסגור על מישהו ברבע עיגול זו כמו הטעות הנפוצה מאוד חצי גורן.

  64. אילון הגיב:

    הרבה אנשים נותנים קרדיט לגילי על כמה הספרים יוצאים בעברית מהר אבל בעצם את כול הקרדיט צריך לתת ליעל שהיא זאת שמתרגמת את פרסי ג'קסון הרי אף אחד לא נתן קרדיט למוצאים לאור של הארי פוטר אלא לגילי שהיא המתרגמת.
    כול הכבוד לגילי אבל יעל היא התותחית תא'כלס

  65. גילי הגיב:

    יש משהו בדברייך בעניין הסהר.

  66. הלוואי אנבת' הגיב:

    אנבת' בספר השלישי תפסה את השמיים במקום הטיטאן!!
    ענקית או מה????!!!ההלוואי ויעשו לסדרה סרטים…

  67. אילון הגיב:

    באמת הולכים לעשות סרטים ניראה לי שיש כמה תגובות על זה

  68. עמית הגיב:

    אוקי בסדר סורי.

  69. אלון הגיב:

    תשמעו, הספר הרביעי הולך לצאת בסביבות ספטמבר 2009.
    אני אישית יכול להתאפק.בקושי, אבל יכול :]

    מישהו יודע איפה אפשר למצוא את הספר הרביעי באנגלית?

  70. עמית הגיב:

    אני בראשון לספטמבר מחפש את הספר.
    אם למישהו יהיה תאריך מדויק כמובן שיכתוב אותו בבלוג

  71. בני הגיב:

    סדרה מעולהההה מת על הסדרה אני לא יכול לחקות עד ספטמבר אני מקווה שהסרט לא יהיה מאכזב עליחסית לסדרה. גילי ויעל תותחיות אהבתי בסדרה את כל ההקשרים בין המיתולוגיה למציאות כמו ש משולש ברמודה זה ים המפלצות ושהאפייר סטייט זה האולימפוס.

סגור לתגובות.