עדכון: פרסי ג'קסון וים המפלצות

לכל מי ששאל:

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה פרסומת עצמית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

15 תגובות על עדכון: פרסי ג'קסון וים המפלצות

  1. שועי הגיב:

    אני מכיר לפחות קוראת אחת המצפה לספר החדש בסדרה בכיליון עיניים
    בהצלחה רבה

  2. אביגיל הגיב:

    את הולכת לעשות לילד אחד את היום🙂

    *אחרי שהוא התאכזב מביידל (אני חושבת שהוא צעיר מדי ויהנה ממנו בעוד כמה שנים).

  3. טלי הגיב:

    כשחושבים על הקישור בין יוונים לחנוכה זה אמנם מתבקש, אבל זאת לגמרי הברקה שגרמה לי ל LOL.

    זה מה שכתבתי על פרסי הראשון-
    http://www.notes.co.il/tali/46528.asp

    אני מחכה בשקיקה לשני, וחותמת בדיוק על דבריו של שועי.

    (-:

  4. ליטל הגיב:

    איזה כיף! מזל טוב על הספר החדש בהוצאה!
    יהיה נחמד לקרוא שוב על פרסי וקצת מיתולוגיה :]

  5. רועי ארזי הגיב:

    ספר מעולה, כבר קראתי אותו בעברית.
    מציע לכולם לקרוא אותו!
    הסופר מפתיע כל פעם מחדש ברעיונות מקוריים יותר!

  6. טובה הגיב:

    הבכור ישמח מאוד (וגם אני). כבר עכשיו הוא מתקן את המורה שלו להיסטוריה לגבי כל מיני דברים במיתולוגיה היוונית שלמד בעקבות הקריאה בפרסי🙂
    סיפרתי לך שהוא עשה "יומן קריאה" על הספר הראשון והמליץ עליו לחברי כיתתו?
    יום אחד בחופשת חנוכה כבר מסודר.

  7. רקפת הגיב:

    לשלוח לנו את הספר🙂
    (את יודעת, ביקורת שכתבתי בזמנו)
    הבן שלי מחכה בקוצר רוח וגם אני.
    רקפת

  8. עמית הגיב:

    סוף סוף אחרי חודשים שחיכתי!!

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    מישהו יודע עוד כמה זמן יוצא הספר הבא????

  10. טובה הגיב:

    בקרוב אצלי.
    הוא שואל מתי יוצא הספר הבא.
    אגב: בצומת ספרים בקניון שבעת הכוכבים לא היה, נכון ליום חמישי (שלשום). בסטימצקי, בקומה שמעל היה עותק אחד – ואותו קנינו.
    ובהזדמנות זו – דרישת שלום חמה לכולם!

  11. רועי ארזי הגיב:

    את יכולה לשער בערך מי יצא הספר השלישי?
    אני כבר לא יכול לחכות לראות את כל חמשת הספרים יוצאים בעברית.

  12. רקפת הגיב:

    בן ה- 10 קרא ונהנה מאוד. גמע את הספר תוך 5 שעות. אמר שזה ענה על כל הציפיות. מצחיק, מותח, מקסים.
    עכשו תורי (התחלתי..) ואחר כך בעלי. איזה כיף.

  13. עמית הגיב:

    גמרתי אותו תוך לילה וחצי יום
    ורציתי לשאול אם שוב היה את המבצא שאני כותב על הספר ואני מקבל את הספר הבא

  14. אנבת' הגיב:

    אני קראתי כבר את הספר השני ואני במתח.
    מתי יוצא השלישי?

  15. סיגלית הגיב:

    אהבתי את הספר. נהניתי ממנו מאד ואני כבר מצפה שיצא הספר השלישי. את ההמלצה כמובן ניתן למצוא מזה זמן מה בבלוג שלי.

כתיבת תגובה

