פרסי ג'קסון וים המפלצות

לאחרונה מגיעות לתיבה שלי פניות בנושא ספרי ההמשך ל"פרסי ג'קסון וגנב הברק". אז הנה לכם תשובה והודעה רשמית:

הוצאת גרף מתכוונת להוציא לאור בעברית את כל חמשת הספרים בסדרת "פרסי ג'קסון והאולימפיים". הספר השני בסדרה, "פרסי ג'קסון וים המפלצות", אמור לראות אור בעברית לקראת חג החנוכה.

בתשובה לשאלה האם יהיה סרט שמבוסס על הספר: לפי כל הסימנים נראה שכן, כבר נבחר במאי: קריס קולומבוס, שביים את הסרטים הראשונים בסדרת הארי פוטר; ומועד היציאה שנקבע בינתיים הוא נובמבר 2009. יש גם מפיץ ישראלי לסרט. יותר מזה אני לא יודעת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה פרסי ג\'קסון. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

60 תגובות על פרסי ג'קסון וים המפלצות

  1. טלי הגיב:

    מילדה שקבלה ממני בהשאלה את פרסי, הכתירה אותו בתואר "מהמם" ושמחה לשמוע שבחנוכה יגיע הבא בתור.
    אם כבר בלחמם לך את הלב עסקינן…
    (-:

  2. שלומית הגיב:

    בני בן ה12 כל כך התלהב (האמת, גם אני. קראתי ונהניתי) שאינו מוכן לחכות לתרגום…

    אנחנו מחפשים את הספר הבא באנגלית.

  3. רועי הגיב:

    בלעתי את הראשון.. פשוט מעולה. אני מחכה לספר השני חבל שעוד כל כך הרבה זמן*****

  4. יובל הגיב:

    ידוע לך אולי משהו על הסרט של "אנגוס חוטיני ונשיקות חזיתיות"?
    אני יודע שהיית (ועודך?) עורכת הסדרה, אז תהיתי אם ידוע לך משהו לגבי יציאת הסרט והאם הוא מגיע ארצה?
    (ואם לא אם את יכולה להפעיל לחץ על האנשים הנכונים…)
    (;

  5. גילי הגיב:

    היי יובל: לא ידעתי אפילו שעושים סרט. אני זאת שבחרה וערכה תרגום בספר הראשון בסדרה, אבל הקשר שלי לסדרה נותק כשעזבתי את כתר!

  6. יובל הגיב:

    אם כן – דעי שיוצא סרט!
    רק חשבתי שאולי יש סיכוי שתדעי כשראיתי את השם שלך מתנוסס באותיות מסבירות פנים על הכריכה הפנימית של הספר כ"עורכת הסדרה" – (דבר שהשיג לך נקודות זכות לא מעטות בקרב חבריי, אומר לך זאת…)

  7. בר הגיב:

    אני חובבת נלהת של כל ספר פנטזיה לכל גיל אפשרי, ואשמח לגלות על עוד ספרים, כי אני לא מוצאת הרבה כאלה והם נגמרים לי מהר מדי.
    עד עכשיו קראתי מובן את הארי פוטר, עולמות קרסטומנסי ועוד ספרים יחידים- כמו חוק הקוסמים הראשון, סטרוגנזה וללחוש למכשפות.
    תודה!

  8. דובי הגיב:

    האמת: זה היה צפוי כמו הזריחה! הסיפור הזה כתוב בצורה שאומרת: "איך בא לי להיות תסריט" ואין ספק שהסידרה הזו היא מכרה זהב למפיקים הוליוודים. ובכלל, אני ממש מחכה לספר השני.
    ואגב:
    איזה עוד ספרים מענינים עומדים לצאת בגרף בעתיד הקרוב או הרחוק?

    בכל מקרה הרבה מזל טוב ובהצלחה רבה!

  9. רוני הגיב:

    אנחנו מחכים בקוצר רוח גדול לשני.

  10. גילי הגיב:

    רשמתי לפני את הפרטים שלך, חסר לי המייל, ואשמח גם לדעת מה גילך. ברשותך אני מוחקת את התגובות שלך כאן בגלל הפרטים האישיים שמופיעים בהם. מתנצלת על הבעיה ב"כתבו אלי", יש לקוות שזאת בעיה זמנית שנובעת משינוי סרברים באתר "רשימות", וששתתוקן במהרה."

  11. יעל הגיב:

    הרי הוא כבר השחית את הארי פוטר, אז למה נותנים לו להשחית עוד סיפור ילדים? איפה הבמאי של "המבוך של פאן"? איפה רוב ריינר? מה, חסרים במאים מוכשרים יותר מהצנון חסר ההשראה הזה?

  12. אנונימי הגיב:

    אני חושב\ת שהספר הוא אכן נהדר אבל למה להשחית ספר כל-כך יפה אם סרט שיהרוס את כל המהות שלו
    ואם כבר עושים סרט, אז לא שווה לקחת במאי חדש אם נסיון קטן ולקחת את הסיכוי שאולי במקרה הסרט ייהרס ןלא ישדרו אותו? כמובן רק במקרא

  13. דניאךה הגיב:

    יש לי שאלה…אני קוראת ממש נלהבת של ימניה של ג'ורג'יה ניקולסון ורציתי לדעת מתי יוצא הספר השישי בסדרה, כי אני יודעת שבאנגלית יצאו כבר 8 ספרים ואנחנו בישראל עוד בחמישי!

    תודה, דניאלה.

  14. דובי הגיב:

    טוב הוא לא בדיוק מרטין סקורסזה. אבל לא נראה לי שמישהו חי באשליות ש"פרסי ג'קסון" הסרט, יגיע לאוסקרים.
    לכריס קולמבוס יש ברזומה את שני הסרטים היותר מוצלחים בסדרת "שכחו אותי בבית" הראשון והשני. וגם את גברת דאוטפייר המצחיק והמתוק, ואת אמא חורגת המרגש. כך שבשביל סרט ילדים-נוער קייצי הוא בהחלט מספק. וחבל סתם לקטרג מראש לפני שרואים נחכה ונראה.

  15. אופיר הגיב:

    מאז שקראתי את הספר הזה אני כלהזמן מחפשת או המשך או סרט

  16. גל הגיב:

    פרסי גקסון וגנב הברק זה ספר מדהים נהנתי מכול פרק אני לא יכול לחכות לספר השני

  17. גל שוב הגיב:

    למה לצחוק על כריס קולומבוס לפי דעתי הוא תסריטי טוב מאוד

  18. יעל הגיב:

    בנוגע למתי יוצא הספר השני

  19. כפיר הגיב:

    מתי הוא יוצה???!
    אני חייב אותו🙂 אני במתח🙂

  20. פרסאוס ג'קסון:-) הגיב:

    תקשיבו כולם הספר השניייייי הוא ספר 100מם
    ממליץ עליו הוא בטח כבר יצא לחנויות ליד ביתכם איך הוא נגמר יאלללהההה
    חבל"זזז
    Persi Jekcson Rulzzzzzzzzzz!!!!!!

  21. כפיר הגיב:

    יוו הספר השני מדהיםםם איזה סוף!

    מתי יוצא ? חחח
    חיב אותו🙂

  22. כפיר הגיב:

    למעלה התכוונתי למתי יוצא ה 3🙂

    עכשיו זה נכון שיוצא עוד ספר פרסי ג'קסון 5 באנגלית ?

  23. הקופיף הירוק הגיב:

    השני יוצא בתחילת חנוכה כבר יצא
    השלישי יוצא באפריל, הרביעי בספטמבר והחמישי אין לי מושג

  24. אני הגיב:

    קראתי את הראשון והוא היה אחד הספרים היותר טובים שקראתי אם לא הטוב מכולם. השאלתי אותו לחבריי וגם הם נדהמו ממנו ועכשיו לרוב הכיתה שלי יש את הספר השני אם לא הוא אז את הראשון. בבקשה ענו לי איך קוראים לספר השלישי (אני עכשיו בסוף השני עוד 50 עמ' גומר וקניתי אותו לפני יומיים אני פשוט לא יכול להפסיק לקרוא אחת הפעמים היחידות שאמא ביקשה מהילד שלה להפסיק לקרוא)

  25. כפיר הגיב:

    אני חושב שהשם שלו זהtian's curse

  26. גל הגיב:

    לספר השלישי קוראים פרסי גקסון וקיללת הטיטן

  27. גל הגיב:

    פרסי ג'קסון וים המפלצות זה ספר מדהים נהנתי מכול פרק אני לא יכול לחכות לספר השלישי

  28. מישו הגיב:

    לחמישי קוראים האולימפי האחרון או הטיטאן האחרון משהו כזה וההפקה של הסרט דחתה אותו ל-10 באפריל 2010

  29. יובל הגיב:

    שלום מתי יצא השלישי אני עוד ישתגע חחח

  30. סלינה הגיב:

    קראתי את הספר הראשון והוא פשוט 100מםםםם הוא יותר יפה מהארי פוטר והארי פוטר הוא גם ספר מאוד מאוד מוצלח( קראתי אותו כמה פעמים – את כול הסדרה )בקיצור זה ספר ממש ממש יפה קראתי את הראשון פעמיים ואני מתה לקרוא את השני מומלץ ביותר…

  31. סלינה הגיב:

    אני ממש ממש חייבת לקרוא כבר את השני והשלישי פשוט חייבת מתי מתרגמים כבר את השלישי ??? יש כבר 444 ספרים ועוד מעט 5555555 אני מקווה שהיה גם 6ו7 מאודדדדדדדד מקווה!!! -על תפסיקו לקרוא….

  32. מישו הגיב:

    אמור להיות רק 4 ספרים אבל רצו לעשות סוף אחר אז ריק ריירדן כתב עוד ספר שיצא בישראל רק מתישהוא במרץ 2010
    באסה…

  33. מישו הגיב:

    עדיף כבר שיהיה כריס קולומבוס.הבמאי של המבוך של פאן לא התבוסס על איזה ספר וגם לא כריס קולומבוס.שתיהם לא בדיוק יכינו סרט טוב
    צריך את הבמאי של הסרטים האחרונים של הארי פוטר או את כריס קולומבוס אם אין בררה.

    נ.ב:השחקן שמשחק את פרסי זה ג'וש הטצ'רסון… זה שמשחק בממלכת תראביתיה (בין היתר)לא כ"כ מתאים

  34. שרוף על המיתולוגיה הגיב:

    ספר טוב כל-כך!!
    קראתי בכמה שעות חצי ספר! לא יכולתי להניח אותו
    אם הייתי לובש אחד, הייתי מוריד את הכובע בפני ריק ריידן.

  35. פשוט מהמםםם!
    אחד הטובים !נהנהתי מכל דף!
    גם בראשון וגם בשני!
    אני פשוט מאוהבת!

  36. אוהד הגיב:

    אני יודע שיש לו חמש ספרים אבל מתי הם יגיעו לישראל בעברית ומה השם שלהם ??????
    דרך אגב אחלה ספר קראתי אותו ביום אחד בלי הפסקה…

  37. רותם הגיב:

    קראתי ופשוט נידבקתי אליו
    ספר פשוט מדהים אני כבר באמצע הספר השלישי
    אני באמת ממליץ

  38. מישהו הגיב:

    השלישי מעולה סיימתי אותו

  39. פשוט מעולה!!!
    נהניתי מכל רגע!!!

  40. דניאלה הגיב:

    אני מתה על פרסי ג'קסון
    כל הפטזיה והאנייות
    את גאות הפנטזיה החדשה

  41. גיוש הממוש הגיב:

    אתם ממש מטומטמים מה משעמם לכם שאתם כותבים כאן כל היום????????????????????????????

    כולה ספר

  42. יאיר זהבי הגיב:

    נוווו מתי הרביעי והחמישי יוצאים.

  43. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    הספר הרביעי בעברית כבר יצא!

  44. גל הגיב:

    לחמישי קוראים פרסי גקסון והאולימפי האחרון

  45. 13543 הגיב:

    לפני עשר דקות סימתי את הרביעי ולספר החמישי קוראים פסי ג'קסון ותקוות האולימפוס בקשר לסרט שיצא בפבואר 2010 אני לא הייתי אופטימי במיוחד שהוא יגיע לרמה של הספר הסתכלתי מי יהיו השחקנים ואני לא אם ציפיות בשמיים אבל זה לא אומר שלא יהיה ממכראבל הספר יהיה יותר טוב

  46. רון הגיב:

    ראיתי טריילר לסרט של פרסי ג'קסון מגניב הוא הולך לפגוש את הלורד זאוס קולל!!!! והוא פגש את האיש שקרה את ספר הפנטזיה ואני מעריץ מספר אחת של פרסי ג'קסון ורק שתדו ניקו וביאנקה הם הילדים של האדס הינה הטריילר

    מזה זה לא פועל

  47. פרסי הגיב:

    מתי יוצא החמישי
    !!!אני נורא במתח
    שברתי שיא חדש,קראתי את הרביעי תוך40 דקות

    אני רציני מאוד

  48. ליאת הגיב:

    קראתי את הספר כולו בלי להפסיק, מאד נאבל הספר עמוס מידי בפרטים וקצת מסובך.. מידי מתי ייצא החמישי?
    שמעתי שריצ'ל הופכת לארקאל החדשה , איך זה יכול להיות? האורקאל לא אמורה להיות מתה ?
    מישהו יודע על ספר עם סיפורי המיתולוגיה בלבד ? נראלי הרבה יותר מענין לקרוא את הספר כשיודעים על כל הסיפורים שמופיעים שם ולא רק חלק…

  49. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    יצא כבר בעברית פרסי ג'קסון ותקוות האולימפוס???

  50. חסוי הגיב:

    כיאלו אני מה זה אוהבת את פרסי הספים של רייק ממש מעניינים הספקר הזה עזר לי בשיעורי היסטוריה כשחמדנו אל האלים

  51. ברידון (בר) הגיב:

    הספר הכי מדהים שקראתי
    יש טיפת דימיון בין פרסי ג’קסון להארי פוטר.

    יש שלושה דמויות ראשיות בשני הסיפורים.
    והם: בפרסי ג’קסון – פרסאוס (הגיבור), אנבת’ (החכמה, בסיפר כולם דיסלקטים אבל היא טיפה יותר חכמה משאר החצויים) וגרובר (החבר הטוב ביותר של הגיבר).
    בהארי פוטר – הארי (הגיבור), הרמיוני (החכמה והכשרונית) ורון (החבר הטוב ביותר של הגיבר).

    הרעים די דומים בסיפורים.
    והם: בפרסי ג’קסון – יש את הטיטאן קרונס טיטאן הזמן האוסף כוחות בשביל להשמיד את העולם ולהפיל את האולימפוס.
    בארי פוטר – יש את לורד וולדמורט ביותר של הארי פוטר, שלפי נבואה שניתנה שנים אחדות לפני אירועי הספר הראשון מחזיק בכוח להביסו. וולדמורט שואף לכבוש לא רק את עולם הקוסמים, כי אם גם את עולם המוגלגים (אנשים מחוסרי יכולות קסם). הפחד ממנו כה גדול עד כדי כך שמעט מאוד אנשים מוכנים לומר את שמו, ובמקום זאת מתייחסים אליו בתור “אתה יודע מי” או “זה שאין לנקוב בשמו”.
    בשני הספרים אפשר לראות שהם מפחדים משמו של הרשע.
    בנוסף יש דמויות השנואת על הגיבורים
    בפרסי ג’קסון – הדמות היא לוק הילד הבלונדיני עם הצלקת על הלחי ובתום הספר הראשון עובר לצד של הרעים ותומך בשובו של הטיטאן.
    בהארי פוטר – הילד השנואה על שלושת הגיבורים במיוחד על הארי הוא מאלפוי הילד הבלונדיני (גם) בנו של אוכל – המוות לוציוץ. בספר הארי פוטר ונסיך חצוי הדם עובר מאלפוי לתמוך באתם יודעים מי (דומה בשני הספרים לא?)

    העלילה דומה מאוד יש נושא מרכזי – קסמים / בני אלים.
    ניתן לראות שהדמויות השלשיות (הדמויות הבאות אחרי המשניים) דומים במובנים קטנים למשל בשני הספריםהגיבור מנהל רומן כפול בזה שהוא אוהב ילדה אחרת. בפירוט זה פרסי יוצררומן סמוי עם רייצ’ל בעודשהוא אוהבאת אנבת’ חברתו.
    ואצל הארי פוטר מקיים מערכת יחסים קטנה עם הרמיוני (חיבוק קטן בספר הארי פוטר וגביע האש), נשיקה סודית עם חברתו של סדריק צ’ו (הנשיקה בחדר הנחיצות בספר הארי פוטר ומסדר עוף החול) ולבסוף מתאהב אם בחירת חייו אחותו של רון, גיני וויזלי (בספרים האחרונים)

    אז האים יש דמיון בין הספרים
    אם לא עזרתי תשאלו את הסופרים

    אני אוהב את שני הספרים וזה לאא משנה לי כלל האים זה דומה

  52. קוראת מושבעת של פרסי הגיב:

    פרסי ג'קסון הוא הספר הכי יפה שקארתי מאודי כול חיי טוב לא קארתי שום ספר חוץ מפרסי
    פרסי ג'קסון הוא הספר היחיד שקארתי ושאקרא פרסי ג'קסון הוא ספר מרתק ומיוחד במינו הלוואי שיצא כבר הסרט!!!
    וגם שיצא פרסי ג'קסון -5
    וגם שיהיה לי זמן ליקרוא את השני…

  53. גליה הגיב:

    מדהים!!!!
    למי שרוצה:פרסי ג'קסון וגנב הברק
    פרסי ג'קסון וים המפלצות
    פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן
    פרסי ג'קסון והקרב על המבוך
    פרסי ג'קסון והאולימפי האחרון

  54. גליה הגיב:

    מדהים!!!!
    למי שרוצה:פרסי ג'קסון וגנב הברק
    פרסי ג'קסון וים המפלצות
    פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן
    פרסי ג'קסון והקרב על המבוך
    פרסי ג'קסון והאולימפי האחרון

  55. פרסי ג'קסון הגיב:

    גם אני קראתי את הסדרה ואני נהנתי מכל רגע.
    לגבי הסרט אני שמעתי מי מישהוא שהסרט עומד לצאת בפבואר
    הספר החמישי הכי טוב מכל הסדרה סיימתי אותו יום וחצי אחרי שהוא יצא(הספר החמישי יצא ב1.1.10)
    בכל מקרא זו אחת הסידרות הטובות ביותר שקראתי אי פעם
    אני ממליץ לכולם לקרוא!

  56. כירון הגיב:

    בסרט יש הידרה במקום כיימרה ויש קטעים מזוויעים אב לתכל'ס סרט טוב ויפה וגם אחלה אפקטים אני אהבתי יש את מדוזה ורואים איך היא מאבנת אישה ורואים כמה אנשים נמסים והפכים להידרה

  57. מתן הגיב:

    אני ראיתי את הסרט סרט אחד החזקים ממליץ מאוד לראות סרט משגע

  58. NETANEL הגיב:

    לעזעזל איך מצאת את הסרט אני מחפש שעות את הסרט איך ???????????????

  59. ליאור הגיב:

    ראיתי את הסרט וקראתי את כול הספרים ויש לי רק משהו אחד להגיד : למה כריס קולומבוס ??
    כאילו באמת הבנאדם הרס א הסרט הרבה אנשים הציאו לריק לעשות מהספר שלו סרט אבל מכולם הוא לקח את כריס קולומבוס הוא פשוט עיוות את הסרט והרס אותו זה פשוט מעצבן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  60. נבממאעאא יסאטררפשג הגיב:

    אתם יכולים להוסיף פרק לכל אחד מהספרים בבקשה
    אני מבקשת כי זה מאוד חשוב לי
    קראתי את הראשון וממש עוד מעט את קונים לי את ארבעת האחרים.
    אתם יכולים להגיד לי אם יש בסטימצקי צומת ספרים וספרי שלומית רק בבאר שבע
    תודה
    נבממאעאא יסאטררפשג

כתיבת תגובה

