עוגת אדמה

אל תשאלו אותי למה, זאת העוגה שטלי ביקשה ליום הולדתה החמישי. עוגה שנראית כמו אדמה, עם תולעים וחרקים. כנראה זה נובע מכל פימפומי איכות הסביבה ואהבת הטבע וכו' וכו'. שונאי צבע המאכל יאהבו את העוגה הזאת:

 

 

 

עוגת הבסיס – סתם עוגת שוקולד. (בעצם שתי עוגות שוקולד, זו על זו, בשביל הגובה). השתמשנו ב"מקופלת", שנראה לדעתי כמו גזרי עץ קטנים, כדי לבנות מין אדנית עגולה אותה מילאנו בפירורי עוגיות שוקולד כהות (אוריאו). דחפנו לתוך מצע הפירורים כמה תולעי גומי, ודחפנו חצאי תולעי גומי גם בין שני חצאי העוגה שיראה כאילו הן מבצבצות מתוך האדמה. עשינו פטריות: הרגל עשויה שקד מצופה שוקולד לבן, הכיפה עשויה נשיקת מרנג, הדבקה בקרם או בשוקולד מומס. פיזרנו גם סוכריות בצורת חצץ שאפשר לקנות בחנויות ממתקים (מעגל של סוכריות כאלה סביב בסיס העוגה), ושוקולדים עטופים כחיפושיות אף הן מחנות ממתקים. הגבעולים המטפסים מסביב עשויים סוכרייה חמוצה, את העלים גזרתי במספריים מתוך פס ארוך של מסטיק ירוק. והרי לכם עוגה מגעילה למראה אבל ידידותית לסביבה.

 

 

מבט מקרוב על תולעת

 

 

* עוגת לפטופ

* עוגת ג'ירפה

* ריכוז עוגות ישנות (כבאית, תוכי, ג'ונגל, שעון קוקיה, בריכה עם צפרדע, דרקון, עוגה בתוך עוגה, קרוסלה)

פוסט זה פורסם בקטגוריה עוגות יום הולדת. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

17 תגובות על עוגת אדמה

  1. ענת הגיב:

    איזה יופי של עוגה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    מגעילה למראה? זו אחת העוגות המגניבות!

  3. דפנה לוי הגיב:

    נראית מיליון דולר !!!איזה רעיון מדהיםםםםם

  4. עדי הגיב:

    הרעיון עצמו אולי קצת מוזר,
    אבל הביצוע ממש נהדר.

    חוץ מזה שלעוגה עם כמויות כאלו של שוקולד אין סיכוי מול עדר ילדים (וגם לא של מבוגרים…)

  5. אורן הגיב:

    ומזכיר לי את הקליפ המצוין לשיר המצוין Digging in the Dirt של פיטר גבריאל:

  6. צביה הגיב:

    יצא מקסים.

    ולגבי הנושא, כנראה שלבני חמש לא מפריע לאכול תולעים וחיפושיות…

    מזל טוב והרבה נחת!

  7. Boojie הגיב:

    ואת אמורה לדעת שילדים אוהבים אדמה – ואדמה אוהבת אותם. "איכשהו", היא תמיד מוצאת אותם. או נכון יותר, את הבגדים שלכם.🙂

  8. אלית הגיב:

    פשוט אין עליך
    איזה סופר אמא
    מתה מקנאה
    מזל טוב ויומולדת שממממממח !

  9. j k h הגיב:

    את גאון. וזהו🙂

  10. נועה הגיב:

    חחח אני באותה דיעה כמוזה שהגיב מעליי, זו כלל לא עוגה מגעילה אלא אחת העוגות היפות, הטעימות (אני שופטת לפי הממתקים) והמקסימות שראיתי =]
    הרושם שיצא לי מהעוגה זה כן פורח סטייל סוד הגן הנעלם.. אהבתי וגל הככבוד על היצירתיות !

  11. טובה הגיב:

    העלית חיוך ענק על פני.
    מזל טוב לכם!!!

  12. טלי הגיב:

    אני מצטרפת לקולות הטוענים שהיא בכלל לא מגעילה למראה, ואני גם מגזע ה"שונאי צבעי מאכל", אז אני בכלל בעד.

    סחתיין על היצירתיות וה"עין" שיש לך לדברים האלה- בעיקר קנו אותי הפטריות והחצץ. ראיתי סוכריות כאלה אבל אף פעם לא חשבתי עליהן בהקשר כזה (ולמראה התמונה דוקא חשבתי שהחצץ הוא חתיכות חלבה…).

    אבל ה"כל הכבוד" האמיתי, בשיא הרצינות, מגיע לך על הכבוד האמיתי והפשוט שאת נותתנת לבחירות של הילדים, גם כשזה נראה מגעיל או מופרך או מוזר. יצאת גדולה!

    ומזלטובים לרוב ליומולדת חמש של טלי, ומזלטובון קטון על התמונה המקסימה שלך ושל רועי היום במוסף "ספרים", ועל הטקסט שלצידה גם.

  13. כרמי הגיב:

    רעיון מקורי ביותר.

    נהניתי מאוד.

  14. רוני הגיב:

    העוגות שלך יצירתיות ומקסימות ולא נראות "קנויות" ו"מתוקתקות". הן נראות כמו עוגת אמא נפלאה.

  15. מיכל הגיב:

    באמת. ואני – אין לי סנטימנטים לעוגות / בישול / אפיה. אבל זו באמת מקסימה!

    (ובכותרת של הפוסט חשבתי שזה משהו אחר בכלל)

  16. איילת הגיב:

    הפרטית היתה ילדה השבוע. היצירה שעשינו עם כל הילדים היתה "ביצות שרק" – מאפינז שוקולד מכוסים בקרם שעליו הילדים בחרו להדביק בוץ שוקולד (פרורי עוגיות) סוכריות חצץ, סוכר ירוק ותולעי גומי.
    היה בלע אבל הם נורא נהנו.
    ומזלטוב לטלי.

  17. הלה הגיב:

    בדיוק עסקתי בלהרגיש מאוד אבודה כי הילד שלי ביקש עוגת פיל ליום ההולדת וזו נראתה לי משימה מאוד מורכבת, אבל החלטתי, בהשראתך, פשוט לנסות

כתיבת תגובה

