קצת נחת על הבוקר

 

הרבה אני מקטרת פה. הבוקר בא לי דווקא להשוויץ, ולתת צל"ש לתינוק הכי נוח בעולם. בסביבות תשע וחצי או עשר בערב הוא נרדם, וישן ברציפות עד כמה דקות לפני שבע בבוקר. בשבע בבוקר הוא מתעורר וקורא לי בגרגורים רכים. כשאני נכנסת לחדר הוא מחייך אלי במלוא פה, כאילו אני הדבר הכי נפלא שראה בחיים שלו. הוא יונק ברוגע, קצת מנומנם, ואז מתנתק ומחייך. אבא נכנס מהגילוח, מסתכל עלינו ביחד על המיטה ואומר, "לא פייר שככה את מתחילה את הבוקר." עד שמונה בבוקר חגי מתגלגל על המיטה של אמא ואבא, בזמן שהאחים הגדולים שלו מתעוררים ורבים על הזכות לשחק איתו. "אני מר זום, וזה התינוק שלי דן!" מכריז רועי, וטלי צועקת: "לא, זה לא דן, זה חגי!" רועי יוצא מהחדר כדי להתלבש ולהתארגן, טלי קופצת על ההזדמנות להתפנק לבד עם התינוק. זה מגיע לעימות כשטלי לא מסכימה לעזוב את חדר ההורים וללכת להתלבש. "אני אעביר אותו לסלון, ואת תישארי פה לבד," אני מאיימת. "אם את רוצה להספיק לשחק איתו עוד, את צריכה להתלבש." בכאוס של הבוקר הוא מבסוט: מגרגר, צוהל, מלעלע בקולי קולות, שישמעו קצת גם אותו. עד שמונה כולם לבושים, מסורקים, מוכנים ליציאה לגן. אני מלווה את אבא, רועי וטלי אל הדלת, נפרדת בנשיקות. כשאני חוזרת לסלון הוא שוכב שם בטרמפולינה שלו, והאגודל כבר מצא את דרכו אל הפה. עיניו מזוגגות, עצומות למחצה, נעצמות. הוא נרדם. עכשיו יישן כך שעה שעתיים לפחות. אפשר להתחיל יום עבודה. כזה הוא חגי שלי, בגיל ארבעה חודשים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה קיטורים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

28 תגובות על קצת נחת על הבוקר

  1. ד', אות בדויה הגיב:

    לדעתי זה בול פייר להתחיל ככה את הבוקר.
    נשמע כל כך משפחתי ונעים
    שלא יגמר לך אף פעם

    (ובקרוב אצלי, אמן)

  2. עינת הגיב:

    איזה כיף!!!
    יש ילדים כאלה זה לרוב אופי ומנבא טוב לעתיד

  3. ימימה הגיב:

    אומרים שילדים שלישיים… את בטח יודעת מה אומרים.🙂

    (ואני, בתור ילדה שישית, אומרת, כל ילד שלישי.)

  4. אמא לשניים הגיב:

    רק שיימשך לכם ככה… (ובעלי אומר: אף פעם לא לספר סיפורים כאלה, חוק מרפי אומר שאחרי כזה שוויץ יבוא לילה לבן – אז הוא מספר לכולם שאצלנו התינוקות לא ישנים בכלל והם לא מפסיקים לבכות🙂

  5. חייש הגיב:

    אם כי פוסט כזה דורש איזו תמונת ליווי.

  6. רוני הגיב:

    אני ברוגז.
    הללי ינקה באחת, שלוש וחמש וחצי.
    מאז היא רוצה אמא. חיוכים, מתיקות מהממת, אבל אמא…
    בקיצור: לא חברה שלך.

  7. מיכל הגיב:

    כיף ומתוק לקרוא. תהני.

  8. ציפי הגיב:

    ושתמיד ימשיך ככך בחום ובאושר

  9. ח ל י הגיב:

    ק צ ת נחת?

    טפוטפוטפו🙂

  10. טלי הגיב:

    נשמעת הדרך הבריאה והנכונה ביותר להתחיל בוקר, כל הכבוד לחגי המתחשב- שיהיו לו תמיד סיבות לחייך ולהתענג ככה!

  11. טובה הגיב:

    עשית לי חשק לשלישי :)))

  12. גילי הגיב:

    חייש – אתה צודק, תמונה בהחלט מתבקשת, אבל זה יכריח אותי לשלוט ברזי הכבלים שמורידים תמונות מהמצלמה הדיגיטלית, ובדרך כלל זה יותר מדי בשבילי. בכל זאת קבל ח"ח על היותך הגבר היחידי שהגיב לרשימה הזאת בינתיים: שמו של הבן שלך יופיע ב"הארי פוטר" (האמת בלי קשר, סתם יצא ככה).

    טובה: זהירות, זה מדבק!

    רוני: מה אני אשמה? כשהגישו לך את הטופס הזמנה של הילדה היית צריכה למלא איקס במשבצת "ישנה לילות שלמים". אם מילאת ולא סיפקו, את הטענות נא להפנות למלאך האחראי…

    אמא לשניים: האמת שגם לי ברור שעוד אשלם על השוויץ הזה. אני מחזיקה אצבעות ומקווה שהמחיר לא יהיה גבוה מדי. פשוט התחלתי את הבוקר בכזאת תחושה נעימה שלא יכולתי להתאפק…

  13. רועי הגיב:

    ללא כל פשר לפוסט הספציפי, מעניין אותי, אם את קוראת את הגרסה האמריקאית או האנגלית של ספרי הארי פוטר. האם קיים הבדל משמעותי בין הגרסאות?

  14. גילי הגיב:

    תסתכל בעמודה מימין, תחת "שאלות נפוצות על הארי פוטר" תמצא הרבה מאוד תשובות, גם לשאלה שלך, שאותה תכף אמחק מכאן כי לא מתאים לי שכל פוסט הופך לדיון על הארי פוטר.

  15. רועי הגיב:

    אני רק רוצה להגיד שאת כותבת נהדר ובאופן שמרתק לקרוא. אני מאוד נהנה לקרוא את הדברים שאת כותבת באתר.
    מי ייתן וירבו הבקרים שמרגישים בהם טוב.

  16. רוני הגיב:

    והצהרתי וביקשתי…
    א מענטש טראכט אונד גאט לאכט!

    הייתי רוצה להגיד שאני מפרגנת לך, אבל למה לשקר? מקנאה. אחול שלוקי מקנאה🙂
    (אבל ינאי שמח. העיקר שתסיימי כבר את הארי. הוא קרא את השישי כבר שש פעמים מרוב חיכיון. וילד שמח זה לא הולך ברגל)

  17. עוז הגיב:

    ואני מכיר איך זה עם אחים קטנים..
    סתם משהו שמעניין אותי: איך הילדים שלך מקבלים את זה שאת תרגמת את ספרי הארי פוטר?

  18. איילת הגיב:

    פוסט נעים. חוץ מזה גם אנחנו עברנו ללילות שלמים. תודה לאל על יום שלם בגן עם אתגרים מתישים.
    וחוץ מזה הצחיקה לי השאלה של עוז. סתם מהיכרות עם החומר… נכון שברור שהם יכולים לעשות את זה יותר טוב?🙂
    ושני דברים בפס אישי – 1. שריינו את סוכות , עוד לא החלטנו מתי בדיוק.
    2. עשי לי טובה, בפעם הבאה שאת שולחת אלי משפחה, תצבטי אותי כהכנה…?

  19. לי הגיב:

    כמו הדרי שלי. והם גם באותו גיל. איזה כיף!

  20. chesercat הגיב:

    שלא מדברים על דברים כאלה.
    ואני עם הבנזוג – זה לא פייר (אלא אם כן כמובן זה הילד שלך ואתה זה שנשאר איתו בבית).
    והייתי אומרת שהרוגע בטח מגיע ממשהו (ושולחת אצבע "מאשימה" לעברך).

    נותר לי רק לקנא … ולקוות🙂

  21. י הגיב:

    שהימים (והלילות) שלך היו כך תמיד
    (:

  22. טל הגיב:

    את באמת כותבת מאוד יפה, ובשפה עשירה!
    תרגום פשוט נתפר עלייך, או שפשוט כתיבת ספרים נתפרה עלייך🙂

  23. נגה הגיב:

    ודאי נהדר לפתוח כך בוקר.

    רציתי להביא לידיעתך – למרות שזה לא קשור לרשומה הזאת – כי ידיד שלי טוען כי נפרצו המחשבים של פרוזה וניתן לקרוא את התרגום שלך לספר השביעי באינטרנט. קשה לי להאמין שכבר סיימת לתרגם, ויתכן כי זו סתם שמועה, אך כדאי שהעניין יבדק.

  24. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    שאלה…
    ללא כל קשר ל"שמוליק" מה הראשי תיבות של מו"ל???

  25. טלי הגיב:

    הוא מוציא לאור.

  26. גילי הגיב:

    קודם כל, תודה שבאת אלי עם הסיפור הזה, אילו זה היה נכון הייתי מאד שמחה בעזרתך. אבל הרי את בעצמך לא מאמינה שזה נכון, אני צודקת?
    או שהחבר שלך מנסה סתם להשוויץ, או שהוליכו אותו שולל וסיפקו לו אחד מתרגומי החובבים המסתובבים ברשת. פתי מאמין לכל דבר.

  27. עמית אלמנה. הגיב:

    הוא נשמע נפלא. ואת ראויה לו לא פחות משהוא ראוי לך.

    מתי נזכה להרצאת (אייקון/פאנ.קון/עולמות) נוספת מפיך?

  28. נגה הגיב:

    ובכן… חשבתי שכדאי שזה ידווח. בכל מקרה אני שמחה שאין זה נכון.

כתיבת תגובה

