מכתב לרשות הדואר

לכבוד:   רשות הדואר, המדור לפניות הציבור

            מרחב תל-אביב

            דרך ההגנה 137, תל אביב 61999

 

השולח/ת:  שם פרטי:____________________   שם משפחה: _______________________

            כתובת: _______________________________________________________

            יישוב: _____________________            מיקוד: ________________________

            מספר טלפון: __________________            דואר אלקטרוני: ____________________

 

הנדון:    השירות בסניף דואר קינג ג'ורג', תל-אביב

 

נכבדיי,

 

ביקרתי בסניף הדואר אשר ברחוב קינג ג'ורג' בתאריך ____/____/____      בשעה _____

 

זמן ההמתנה בתור היה בערך ___________ דקות. זוהי מבחינתי המתנה:

            1                      2                      3                      4                      5

קצרה ונוחה        סבירה                       נסבלת                      ארוכה                       ארוכה באופן בלתי נסבל

הטיפול שקיבלתי היום היה:

            1                      2                      3                      4                      5

יעיל                                                          נסבל                                                         בלתי יעיל בעליל

רמת השירות לה זכיתי היום:

            1                      2                      3                      4                      5

שירות אדיב                                         נסבל                                                         שירות פוגעני ומעליב

יכולת ההתמודדות של עובדי הסניף עם העומס בסניף היא בעיני:

            1                      2                      3                      4                      5

לרוב מצויינת                                                                                                     לרוב גרועה מאוד              

 

אני מבקר/ת בסניף בתדירות ממוצעת של ______ פעמים בחודש.

שביעות הרצון הכללית שלי מתפקוד הסניף היא:

            1                      2                      3                      4                      5

 גבוהה                                                                                                                      נמוכה מאוד.       

 

הערות נסופות:

פוסט זה פורסם בקטגוריה קיטורים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על מכתב לרשות הדואר

  1. טל הגיב:

    אני חייבת לומר שזה פשוט רעיון גאוני!
    אם המצב גרוע כפי שתיארת, והמנהלים יקבלו הודעה על כך כתובה שחור על גבי לבן, מכמות גדולה של אנשים, הסיכוי שיתעלמו מכך הוא נמוך מאוד

    אולי באמת יעשו משהו בנידון, אני מקווה בשבילך שכן

  2. איתי הגיב:

    מגניב מהחלט. אני חושב שהמגיבה מעליי מיצתה את הנושא באופן מושלם… זהו בהחלט רעיון מבריק. אם הטופס הזה היהלגבי לסניף באריאל (אני פשוט חי שם), אז הייתי ממלא אותו בעצמי, כשרוב התשובות בו עומדות על 3 או 4… =)

  3. אלירן הגיב:

    אהבתי. איזו יצירתיות.
    באופן אישי, אני לא מאמין שזה יעזור יותר מידי. יש בעיה במקומות ציבוריים ללא תחרות שבהם מצויינות ושירות הם לא שם המשחק ועובדים לא מתוגמלים על פיהם. זה מוביל לבינוניות ופחות מזה.

  4. עידו הגיב:

    הרבה אנשים נתקעים בבעיות ובתורים ארוכים אבל הם רק מתלוננים על כך שהמדינה או האחראי לא בסדר ולא עושים כלום חוץ מלחפש אשמים.
    אבל את החלטת לתקן את הבעיה או לפחות לעורר אנשים למחות בעיניין.
    אני לא בטוח עם זה יעזור אבל לפחות עשית משהוא

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s