קיטור – שירות תיקונים

בשביל מה יש בלוג אם אי אפשר לקטר. אני יושבת כל היום בבית ולא רואה אף אחד חוץ מהתינוק והמטפלת, אתם הקשר שלי לעולם החיצון, אז אנא קבלו את קיטוריי.

מכונת הייבוש שלנו התקלקלה. שוב. בסך הכל לפני ארבעה חודשים הזמנו טכנאי שיבוא לתקן אותה, וזה עלה לנו 600 ש"ח (ביקור+חלפים). יש אחריות לתיקון, אבל נחשו לכמה זמן? שלושה חודשים. כמובן. ועברו ארבעה חודשים. אוף.

אז בלית ברירה הזמנתי שוב שירות תיקונים. קבעו לי שיבוא טכנאי אלי הביתה ביום א' בין 8 ל-12, ושיצלצלו חצי שעה קודם לתאם בנייד שלי. אמרתי בסדר גמור (הרי אני בכלל לא יוצאת מהבית, כל הזמן יושבת פה ומתרגמת לטובת העם והלאום) רק ביקשתי שיצלצלו אלי לטלפון של הבית ולא לנייד.

טלפנית: אי אפשר.

אני: מה זאת אומרת אי אפשר?

טלפנית: לא עושים את זה.

אני: אם אפשר לצלצל אלי לנייד, למה אי אפשר לצלצל אלי הביתה?

טלפנית: מצלצלים לנייד כי אם את לא בבית יתפסו אותך בנייד, אבל אם את במילא בבית לא צריך לצלצל.

אני: אבל אני מבקשת אתרעה לפני שמגיעים.

טלפנית: הם לא עושים את זה.

אני: הנייד שלי במילא יהיה כבוי.

טלפנית: אז הם פשוט יבואו.

אני: אי אפשר לכתוב את המספר של הבית במקום המספר של הנייד?

טלפנית: זה כבר כתוב. הם לא מסתכלים.

אני: אז להוסיף הערה, שאני מבקשת מפנים לשורת הדין שיצלצלו אלי לבית?

טלפנית: לא נראה לי שהם יסכימו.

אני: זה גם יותר זול מאשר לצלצל לנייד.

טלפנית: (צוחקת במבוכה כי הבינה שיש לה עניין עם אישה טרלללה)

 

אוף.

 

אגב, למען הידע הצרכני, מייבש של קריסטל, מודל TD-9000, אנחנו אמנם מעבידים אותו קשה אבל בסך הכל קנינו אותו לפני מקסימום ארבע שנים, וזה כבר התיקון השלישי. וגם כשהוא עובד לוקח לו ה-מ-ו-ן זמן לייבש (שעתיים פלוס, אם זה מגבות אז ארבע שעות).

פוסט זה פורסם בקטגוריה קיטורים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

27 תגובות על קיטור – שירות תיקונים

  1. איילת הגיב:

    יצא לגמרי מכל פרופורציות.
    מילא זה שמסתכלים עלי עקום כי אין לי אחד, אבל נותני שירות שמסרבים לתת שירות כי אין לי זה כבר מוגזם. בעיקר כשזו מחלקת חינוך עירונית שמטפלת ברישום לבית ספר.

  2. ח ל י הגיב:

    או…אבל אני, אני התקלקל לי המזגן הגדול לפני שלושה ימים ותוקן רק אתמול…כן כן

    וחוץ מזה, את יש לך הארי פוטר כחבר

    וחוץ מזה אני מבינה לגמרי וזכותך להתלונן ולקטר ולעשות יחסי ציבור רעים כשמגיע. אני איתך. צודקת.

    אני מתחייבת לעולם לא אקנה מייבש קריסטל ואם הם ישאלו אותי למה אני אספר להם!!

  3. רונה הגיב:

    אמנם לא קשור, אבל מייבש כביסה זולל חשמל ותורם להתחממות הגלובלית. בחום יולי אוגוסט זה ממש בזבוז לא לחמם באור השמש, לפחות את המגבות או המצעים.
    (אלא אם מדובר בערימות כביסה בלתי נסבלות או שאין מקום פיזית לתלות כביסה, ואז אני לוקחת הכל בחזרה).

  4. ח ל י הגיב:

    נא לעזוב את גילי עם תינוק בן דקה בשקט ולעבור לכאן🙂

    http://www.notes.co.il/chelli/34462.asp

  5. עיזה הגיב:

    בשביל מה צריך מייבש בחום הזה? הרי מספיק להשאיר את הערימה שעתיים בפינה כדי שהכל יתייבש. באמת בזבוז טהור של אנרגיה. ארבע שעות בשביל מגבת?? אני מזו-זעת.

  6. גילי הגיב:

    פגעתי פגיעה קשה מאוד באקולוגיה, ברגע שהבאתי לעולם שלושה ילדים. גם תרומה לפיצוץ אוכלוסין, גם חיתולים חד פעמיים שמבחינה אקולוגית זה הדבר הכי נורא שאפשר לדמיין (ולא ברור שחיתולי בד שמכבסים בדטרגנטים הרבה יותר טובים), גם אינספור אריזות לצעצועי הפלסטיק שאני קונה להם… חטאתי, פשעתי, אני במו ידי פוגעת באקולוגיה.
    תינוק פולט ומחרבן, שני ילדים קטנים חובבי עוגות בוץ ובעל שמזיע בשמש זה לפחות מכונה אחת ביום, לפעמים יותר. מתקן הייבוש המתקפל שלנו וגם המעקה של המדרגות וכל הכסאות עושים משמרות כפולות לייבוש כביסה, ולא רק כשהמכונה מקולקלת. אני ממחזרת בקבוקים ועיתונים ושקיות ניילון, ומגיעה כמעט לכל מקום ברגל או בתחבורה ציבורית. אף על פי כן ברור לי שאני מזהמת את הסביבה כל הזמן בכל דבר שאני עושה. כאלה הם החיים המודרנים. מגבות שמתייבשות באוויר נהיות קשות כמו דיקט ולא בז** שלי להתמודד עם זה עכשיו.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אבל חבל על הכסף של המייבש (בזמנים שהוא כן עובד).. בחום הזה מספיק לתלות בחוץ😉

  8. חמוטל הגיב:

    גילי אל תתנצלי מותק.
    יש לך עבודה ושלושה ילדים.. אז את קצת פוגעת בסביבה. נדמה לי שבין המפעלים הגדולים, הרשויות שמזרימות ביוב לכל מקום , תחנות דלק מטנפות ועוד ועוד, המייבש שלך קצת זניח.
    ואת כמובן צודקת לגבי המגבות המתקשות בשמש.

  9. רונה הגיב:

    התחממות הדרגתית בכל שנה, גלי חום שגובים עשרות אלפי חיים כל שנה, הצפות, סופות (ולא בארצות חשוכות ורחוקות – על צרפת שמעתם? ניו אורלינס מכירים?).

    מראש התנצלתי בתגובה שלי, שאם יש ערימות כביסה בלתי נסבלות עם שלושה ילדים, הערת השימוש במייבש נראית קטנונית. אבל הטון המתלהם והדמגוגי של גילי נראה לי קצת לא במקום. אף אחד לא יצא נגד שלושת הילדים וטען שהם פגיעה קשה באקולוגיה, או משהו כזה (ואם כבר דמגוגיה, אז אם באמת כולנו דואגים לילדים שלנו, דווקא צריך להיות חשוב לנו שהם יגדלו לעולם שאין בו התחממות גלובלית מטורפת. זה טווח של עשרים-שלושים שנה קדימה, לא משהו מופרך).

    אז אני שוב מתנצלת על "הקטנוניות", אבל גם התגובה נראית לי קצת חסרת פרופורציה.

    ואגב – בגדים שמתחממים בשמש בקיץ פשוט צריך להוריד אחרי כמה שעות גג. ככה תופסים אותם כשהם יבשים אבל לא קשים.

  10. גילי הגיב:

    מצטערת אם נפגעת, אבל
    יש לי אמא שאוהבת לשיר. היתה תקופה (תודה לאל זה נרגע קצת) שבכל פעם שמישהו אמר איזו מלה שהזכירה לה שורה בשיר, היא היתה פוצחת בזמרה. זה הגיע למצב שממש היה קשה לנהל איתה שיחה, כי כל משפט היה נקטע.
    אני כותבת המלצה על ספר, מתקנים לי שגיאה בעברית שהיא אולי לא שגיאה. אני כותבת על טימטום של שירות לקוחות, מגיבים בביקורת על ההתנהלות האקולוגית שלי. מתסכל אותי מאוד כשהתגובות, כשהן באות, יורדות לפסים שמבחינתי הם שוליים לאותו רגע. בלי לזלזל לא בחשיבות של שמירה על איכות הסביבה ולא בחשיבות השפה העברית, לא על זה כתבתי.

  11. ענבל שגיב הגיב:

    נגד טימטום של נותני שירותים. מצד אחד המצב השתפר בשנים האחרונות כי הם בכלל הפנימו שאפשר לתת התראה ולא לתקוע אותך בבית לחצי יום או יום שלם. וזה משנה גם לנו, העובדים בבית, אפילו אם פחות מלאלה שנאלצים להיעדר מהמשרד. אני מסרבת ככל האפשר לתת מספר נייד לכל מיני גורמים כאלה, כדי שיצלצלו הביתה, אבל בירוקרטיה היא בירוקרטיה ורק היום נכנעתי לעוד בקשה כזאת.
    ובקשר למייבש ואיכות הסביבה, גם כאן אני מחזקת את ידיך. גם אני ממחזרת כל מה שמקובל וכבר שנה הולכת לסופר עם סלים רב-פעמיים, עוד מלפני שהתחילו איתם בשופרסל. זה אפילו יותר נוח. הרשימה של חלי נהדרת ויש בה רעיונות טובים.
    ובכל זאת כל אחד מאיתנו עושה כמיטב יכולתו וצריך לבחור במה להשקיע אנרגיה (חשמלית ואישית) ותליה והורדה של כביסה באוגוסט היא בפירוש עול מיותר, אז אפילו אני מרשה לעצמי להשתמש במייבש.
    חיזקי ואמצי

  12. יאנה קוקס הגיב:

    גם אמא שלי פוצחת בשיר בכל פעם שמבטאים לידה מילה או משפט שמזכירים לה שיר, חשבתי שזה ייחודי🙂
    איך מתמודדים עם זה?

  13. רונה הגיב:

    אבל זה חלק מהעניין בבלוגים, לא? שברגע שפירסמת ושלחת לעולם שם בחוץ – כל אחד יכול לבוא ולהגיב, ולפעמים האסוציאציות או ההקשרים לתגובות שונים ממה שחשבת או התכוונת כשפרסמת את הבלוג.

    ולענבל – אם תלייה והורדה באוגוסט זה עול מיותר, מתי בדיוק זה לא? כי דווקא באוגוסט, מניסיון (אין לי מייבש, אז אין לי הרבה ברירה) הכביסה מתייבשת ממש תוך כמה שעות. אפשר להריץ ככה שתי מכונות ביום. זה די נוח, האמת.

    בכל מקרה גילי, ואני מקווה שזה לא מאוחר מדי, אכן תנחומי על השירות המעצבן ועל מכשירי חשמל שמתקלקלים ללא הרף…

  14. ענבל שגיב הגיב:

    זאת הבעייה. כל הכבוד לך שאת לא מבחינה🙂

  15. טל הגיב:

    אני משתתפת בצערך.
    רק תסתכלי על חצי הכוס המלאה, טוב שזה המייבש ולא המזגן..😉

  16. גילי הגיב:

    אבל רק זה שבחדר השינה, לא זה של חדר העבודה.

    אגב, בלחות של תל-אביב, גם בחום הזה כביסה תלויה בקושי מתייבשת. )-:

    רונה, אני מקווה גם שהבנת שלא היה שום דבר אישי במה שכתבתי, רק תגובה מצטברת להצטברות של תגובות.

    ויאנה: אצלנו אומרים, אמא זה נכס. או במילים אחרות, גם אם קשה עם אמא, בדרך כלל קשה עוד יותר בלעדיה, אז לומדים לחיות איתה איכשהו. (-;

  17. טובה הגיב:

    חוסר האונים המשווע כשאחד מהם מתקלקל…
    ועד שיתקנו את המזגן בחדר השינה, הטיפ שלי – ללכת לישון עם שיער רטוב או לפחות לח. כשהוא ארוך זה מאוד עוזר.
    אגב, אני חושבת שצריכים לדאוג לך לתנאים של חמישה כוכבים מבלי שתצטרכי להעסיק את מוחך בזוטות יומיומיות ובפרטים טכניים למעט תרגום הארי פוטר. היית צריכה להגיד לטלפנית שאושרם של מאות אלפי ילדים, בני נוער ומבוגרים בישראל תלוי בשירות שלהם ושיהיה להם על המצפון :)…

  18. רונית ש הגיב:

    אחד הדברים שהכי מעצבנים אותי, וגוזלים מזמני היקר לי, הוא לתלות כביסה של עשרות פריטים קטנטנים. חמישה קילו של כביסה בבית שחיים בו זוג ושלושה ילדים מורכבים בממוצע מ 30 זוגות תחתונים, 15 חולצות פיצפוניות, 25 מכנסיים קטנטנים,5 חצאיות, דובי, סדין,ציפה, 29 גרביים. הפתרון שלי: אני תולה את הפריטים הגדולים (מגבות, מצעים, חולצות של בעלי) ואת הקטנים מייבשת במכונה.

  19. יעל הגיב:

    התיקונים שלו עולים לך יותר ממה שהוא שווה ובנוסף לוקח לו יותר מידי זמן לייבש.
    זאת יכולה להיות התרומה שלך לחיסכון באנרגיה…
    חוץ מזה: אנחנו חמישה אנשים במקום הכי חם בעולם ואני מפעילה מייבש. חוסך לי זמן ומפנה אותי לדברים אחרים

  20. "תקשיבי! אני מתרגמת עכשיו את הארי פוטר. אין לי שום בעיה ללכת לתלות כביסה, אבל זה אומר שהתרגום יצא רק בט"ו בשבט. את רוצה להגיד לילד שלך, שאת אחראית לזה?".
    ואז היא היתה רושמת את הטלפון הנייד, שולחת טכנאי באקספרס וגם כוס קפה קר ומוקצף.

    סתם סתם.
    אני יודעת שאת לא אוהבת לנפנף בזה.
    >–0–<
    (זה מין ניסיון לצייר אייקון של חיבוק).

  21. טלי הגיב:

    אם זה מנחם אותך, לקח לי אי אלו ימים להגיב על זה בגלל תלאות אינטרנט ואינספור טכנאים, הצעות ופתרונות (כולל טכנאי שאמר שהרעיון שלי גאוני. שלי. רעיון טכני שנוגע לבעיה טכהנית שאני לא מבינה בה כלום וגאוני. לרגעים אני גאה בזה יותר מאשר בדברים שאני ממש כן מבינה בהם…).אני מקוה שעד שהאינטרנט שלי מאפשר לי לקרוא ולהגיב, תלאות הנייד והמייבש והאקולוגיה והתגובות הלא שייכות התמסמסו ונשכחו נבלעו בין חיוכי התינוק ואחיו הגדולים לבין הקרב האחרון והדרמטי שעדיין לא קראתי (בניתים מחכה לך ולתרגומך כמו תמיד, אם כי לא מתחייבת שאם יזדמן לי לא אכנע למקור…)

  22. אבל אני בטוחה שעם קצת מאמץ נגיע לפתרון מניח את הדעת עבור כולם
    אולי כזה:
    >–)^_^(–<

  23. גילי הגיב:

    הטכנאי צלצל חצי שעה לפני שהגיע, לטלפון של הבית.
    הוא תיקן את המכונה, זה עלה יותר מ-600 ש"ח.
    עכשיו היא עובדת מצויין ומייבשת בזמן סביר, לשם שינוי. הבעיה היתה סתימת ענק בצינור האוורור, וגם פילטר סתום, וגם איזה קפיץ גומי שנשחק, בקיצור החליפו את כל הקישקעס של המכונה כך שכמעט אפשר להגיד שיש מכונה חדשה.
    ובא לציון גואל.

    תודה לכל החבקנים. איך זה:

    >–(^-^)–<

  24. עירא הגיב:

    ליד הבית שלי נפתח סופרמרקט "עדן" שמציע חיתולים אקולוגיים בין השאר. חייבים להמצא כאלו גם בתל אביב.

    ומייבש, כמו שאמרו לך, לא מתקנים ב600 ש"ח פעמיים בחצי שנה, כי חדש עולה 1300 ש"ח ומייבש מנה עמוסה מגבות בשעתיים גג ומנה עם סתם בגדים בשעה ורבע. כמובן בכמויות תעשיתיות כמו אצלך (אני עושה מכונה-שתיים בשבוע) אולי כדאי להשקיע בחדש, אבל מפירמה גרמנית מוצקה כמו AEG שלא תתפרק.

    נשיקות. עירא.

  25. לחיבוק הזה התכוונתי. לא יודעת למה יצאו לי ידיות במקום דפנות של פרצוף…

כתיבת תגובה

