יש תאריך

21.7.07

 

תאריך למה?

 

נו באמת.

 

קישור: ההודעה באתר הרשמי של הוד מעלתה.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה שאלות נפוצות על הארי פוטר. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על יש תאריך

  1. חייש הגיב:

    מבחינת הלו"ז שלך?

  2. סקופר הגיב:

    איך תרגמת את השם?

  3. גילי הגיב:

    לא יודעת מה אורכו של הספר, לא יודעת מה ההוצאה מתכננת בארץ. רק יודעת אמור להיות לי תינוק במאי, ככה שביולי הוא יהיה בן חודשיים בקושי…

    סקופר, יש FAQ, יש אפילו קישור מהמילים נו באמת. נו באמת.

  4. יאנה קוקס הגיב:

    אני לא יודעת אם לשמוח או להצטער, אחרי הכל הספר נגמר.
    מקווה שלא ילחצו עלייך יותר מידי.

  5. טלי הגיב:

    אבל אני מחזיקה ממך בנאדם יותר שפוי ופחות מיליונר ממנה…
    טוב, האצבעות מוחזקות מעכשיו- בהצלחה!

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    תסלחי לי אם אני לא אחכה לתרגום שלך?
    מאז שיכולתי לקרוא באנגלית ולהבין משהו (הספר השישי) אין לי את הסבלנות לחכות ולשמוע את כל הספוילרים חצי שנה מראש….

  7. גילי הגיב:

    לשם הבהרה, ממש ממש ממש לא מפריע לי כהוא זה אם מישהו קורא את הספר באנגלית ולא בתרגומי. להפך, אני *ממליצה* לקרוא את הספר במקור, למי שיכול! התרגום שלי נועד בראש ובראשונה למי שאין לו ברירה והוא חייב לחכות לתרגום. (במקום שני: מי שכבר קראו את הספר באנגלית, אבל נורא בא להם לבדוק איך תירגמתי כדי שיוכלו לצחוק עלי בפורומים. תהיו לי בריאים.)

  8. יאנה קוקס הגיב:

    גם על רולינג צוחקים בפורומים כך שאת בחברה טובה.

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    רק לפעמים קורה לי שאני קוראת ספר באנגלית ואז את התרגום ומגלה קטעים שלמים בספר שפספסתי…. ככה שזה חשוב😛

    וכבר גיליתי בכה ספרים טעויות הרבה יותר גדולות ומגוחכות מהמועטות (למדי) שיש בתרגומים….

  10. טובה הגיב:

    קטעים, ביום שלישי בצהרים נכנסתי ל"סטימצקי". המוכרת, שכבר הספיקה להכיר אותי, שאלה אם ארצה גם הפעם להזמין מראש את הארי פוטר החדש.
    פערתי עיניים ושאלתי אותה אם זה בטוח שהספר ייצא והיא ענתה בחיוב.
    עכשיו נשארה חצי שנה לחכות.
    רק מה, נשברה התיאוריה של 7.7.07 :)))
    אז זהו, בקרוב כל מי שיקרא את הארי פוטר יוכל לקרוא את הספרים ברצף! מצד אחד – סיפוקים מיידיים. מצד שני – כשמחכים למשהו ההנאה מתוקה יותר.

  11. מורן הגיב:

    אני בדיוק אמורה ללדת, וזה כנראה הספר שיעביר לי את חופשת הלידה.

  12. --לומשנה הגיב:

    זה לא חפצי המוות או משהו כזה ואז זה מתקשר להורקרוקסים..?

כתיבת תגובה

