עניין הפרסומות שוב…

… רק שתשימו לב, מי שזה מעניין אותו, שיענק'לה קליין שיחזר סוף סוף (באיחור של שנה!) את התגובה שניסה לכתוב פעם לרשומה הזאת.

האמת, לא נראה לי שנאמר בתגובה שום דבר חדש, וגם אני לא חשה צורך לתת תגובה ארוכה חדשה. את עמדתי הבהרתי היטב ברשומה שכתבתי פה לפני שנה. בגדול, אפשר ללמד ילדים ששוקולד בא מפולי קקאו גם בלי שהפרה של עלית תקרוץ מהקיר שברקע, כמו שאפשר ללמד שחלב בא מפרות בלי ש"תנובי" ירקוד שם הורה (או שמה זאת צנצנת דבש ענקית של מכוורת יד מרדכי שמרקדת ברקע? הקלטת כבר מזמן לא ברשותי.)

להישען על טיעונים כגון זה שגם אני כבר בעצם מותג – נו, שויין. הילדים שלי הם כנראה פרסומות מהלכות לאותו מותג, המעוצבות בצבעים של הפירמה, ונושאות את הלוגו שלי…

!!! 

הדיון הוא דיון חשוב בעיני ומעניין, אבל חזרתי וקראתי את הדברים שנאמרו פה לפני שנה, ובאמת נראה לי חבל על הזמן לכתוב את הכל שוב. מה שכתבתי אז, זאת גם עמדתי היום.

פוסט זה פורסם בקטגוריה פרסומות בקלטות ילדים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על עניין הפרסומות שוב…

  1. יעל הגיב:

    אני חושבת שאנשים כבר מזמן איבדו פרופורציות בקשר לכל עולם הפירסום.
    בגן של הילדה שלי, למשל, חוגגים כל שנה את יום העצמאות באיצטדיון העירוני במגוון שירים וריקודים והשמחה גדולה. שנה שעברה, תרמה יצרנית בשר גדולה מן העיר שלנו את התלבושת השנתית, והילדים התהלכו כשעל גבם הכיתוב "גם אני אוכל/ת רק נקניקיות של ********", ואני בכלל נגד אכילת בשר.
    הגן, בתגובה למתקפה שלא איחרה לבוא, טען שיצרנית הבשר מימנה את רוב עלויות הטקס, וש"הילדים במילא לא יודעים לקרוא עם מה הם מתלהכים על הגב".
    הפירסמות השתלטו בצורה כל כך גסה על כל כך הרבה היבטים בחיינו, שזה פשוט עצוב לראות.

  2. דחליל הגיב:

    הוא כתב בתגובתו "עיתון 'הארץ' המכובד למשל, […] הוא מודפס בשביל למכור פרסומות".

    ואני עד עכשיו חשבתי שעיתון הארץ מוכר פרסומות על מנת שיוכל להיות מודפס.

  3. יעל הגיב:

    הו, וגילי היקרה, כל עוד לא הוצאת יומן "בר הילל" (שנתי ודו שנתי, כמובן) מערכת סכו"ם מפלסטיק, ובובה או שתיים- אזי שאינך מותג, איחוליי (:

  4. הירנוט הגיב:

    אומר רק כך, הכותב שם משתמש במונח "יושרה אמנותית" . אני בספק אם
    those words mean what he thinks they mean.

    איזה פלוץ, אלוהים.

כתיבת תגובה

