איזה קטע… מנפלאות האינטרנט

הילדים חולים ואני בבית איתם, אי אפשר ככה להתרכז בשום דבר. זיפזפתי בטלוויזה, ראיתי בחטף שתי דקות מתוך פרק בסדרה "המושבעים". ופתאום פרצוף מוכר. לעזאזל, אני מכירה את הבחורה הזאת. אני יודעת שקוראים לה לוצ'יה. ולא בסרט ראיתי אותה, אלא בחיים, אני פשוט יודעת מי זאת.

בזכות האינטרנט, נדרשו שניות ספורות בלבד כדי לאמת את כל מה שחשבתי: לוצ'יה אכן למדה איתי בהרווארד, ואכן שיחקה באותו פרק של המושבעים. ובא לציון גואל. אלמלא האינטרנט הייתי עכשיו מתוסכלת נורא, ומן הסתם מבלה שעות בניסיון להיזכר בשמה המלא, ולברר איכשהו אם זאת היא.

אגב, זאת פעם שניה שקורה לי משהו כזה. בפעם הראשונה, ראיתי בחטף בפרומו לתכנית "חוק וסדר" פרצוף של שחקנית צעירה אחת שהיכרתי בניו-יורק. זכרתי ששמה קלי האצ'ינסון, וה-imdb אישר. מאז הופיעה אותה קלי גם באיזה קליפ שבו רואים אותה מסתובבת ברחובות ניו יורק עם לב שהולך ומתכווץ ואחר כך הולך ומתרחב; ברכה על ראשו של מי שיעזור לי לזהות את הקליפ הזה. והיה לה גם תפקיד קטן ב"תפוס אותי אם תוכל".

ובכלל, בשבילי ה-imdb משמש בעיקר ככלי עזר לזהות מאיפה לעזאזל כל מיני שחקנים מוכרים לי. ואחרי שאני מגלה את התשובה, מה יוצא לי מזה? בדיוק כלום. סתם נעים לדעת.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אישי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על איזה קטע… מנפלאות האינטרנט

  1. שוקי הגיב:

    לא בטוח שזה מה שתכננו הוגי IMDB, אבל אין ספק שהשימוש הכי חשוב שלו הוא זה שתיארת.

כתיבת תגובה

