ברוך דיין אמת

גיסי האהוב אראל סמו הלך לעולמו לפנות בוקר, בעקבות תאונת דרכים מחרידה שבה היה מעורב, למרות מאמצי הצלה הירואיים של צוות רופאיו במשך תשעה ימים. בן 43 היה במותו, ואב לארבעה בנים מקסימים. הלוויה תתקיים בבית העלמין החדש ברעננה ביום א' בשעה 13:00. המשפחה תשב שבעה בביתו שברעננה.

אראל היה איש לבבי, שופע הומור, שמחת חיים, התלהבות ונדיבות אין קץ. הוא היה מן אדם שתמיד ניתן היה לסמוך עליו, לעזרה, תמיכה ועידוד. הוא האמין בי כל כך, עד שנוכחתי פתאום כי חלק מהאמון שיש לי בעצמי נבע ישירות מאמונו בי. זכיתי כשהצטרפתי למשפחתו, ומותו פוער ריק גדול וכואב בחיי ובחיי כל מי שהכיר אותו.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אישי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

15 תגובות על ברוך דיין אמת

  1. ריקי הגיב:

    משתתפת בצערך, דמעות בעיני

  2. נעמה הגיב:

    שלא תדעו עוד צער

  3. עודד אפראימוב הגיב:

    יהי זכרו ברוך.

  4. טל הגיב:

    יהי זכרו ברוך.

  5. חמוטל וחייש הגיב:

    מהתיאור עולה איש מקסים, ומתאים מאוד לבני המשפחה שזכינו להכיר.

  6. טלי הגיב:

    באסונות כאלה- השתתפות בצערך לא באמת מקלה על ההתמודדות ולא באמת מפחיתה מהכאב אבל משתתפת בכל זאת ומנחמת אותך בכל זאת ואכפת לי בכל זאת.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    תמיד אין מה להגיד במקרים האלו. תנחומיי? לא, זה לא עוזר. משתתפת בצערך? זה תמיד מגיע ממקום אמיתי, אבל צבוע, כי איך אפשר להשתתף בצער שלא שייך לך באמת? הלוואי והייתי יכולה.
    אני באמת מצטערת, ולא בגלל שאני מבינה שזו הסיבה שלא הגעת למיתופיה (למרות שזה כן ציער אותי). אני רוצה להגיד משהו אבל אין לי מה, לכן אסתפק ב – טוב, תנחומים. אם היה איש שמח, כמו שאמרת, לפחות היו לו חיים טובים.
    תאונות דרכים זה דבר נורא.

  8. ענבל שגיב הגיב:

    .

  9. טובה הגיב:

    שלא תדעו יותר צער. אין לי מילים לנחם.

  10. רונית ש. הגיב:

    משתתפת בצערכם

  11. דנה הגיב:

    אתכם באבלכם כבד מי יתן וךא תגעו עוד צער

  12. Anne of green gables הגיב:

    משתתפת בצערך הגדול.

כתיבת תגובה

