תמונות לשבת – בכרי שלמה

אם צאצא של גמל הוא בכר, אז צאצא של גמל שלמה הוא בכר שלמה, לא? הרבה פחות חמודים מתינוק אחר שנולד אתמול, ובכל זאת שווים הצצה:

 

 

 

 

 

 

על פרק האצבע

 

 

על קצה הקמיצה

פוסט זה פורסם בקטגוריה אישי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על תמונות לשבת – בכרי שלמה

  1. ימימה הגיב:

    וצאצא של גמל הוא בכר.

  2. הירנוט הגיב:

    זה שנולד אתמול יותר חמוד, אבל בניגוד אליו בכורים יש יותר והם יותר קרובים פיסית אלינו
    😛

  3. טלי הגיב:

    ילדה אחת שאני מכירה אמרה לי פעם (בגיל 4, נדמה לי) שלשכן החדש שנולד לה קוראים גמל שלמה. כיוון שהיה מדובר בתינוק אנושי ולא בזחל זעיר לא ממש האמנתי לה אבל הילדה התעקשה ואפילו הוכיחה את טענתה בכך ש"קוראים לו גמל שלמה כי הוא נולד בשבועות".
    הפעלתי את יכולת הבילוש שלי וניחשתי ניחוש מוצלח שלילד קוראים בועז שלמה…
    בתזמון מושלם- עכשיו שוב שבועות ואני מבינה שגם יש עוד תינוק אנושי חדש בעולם.
    אני מנחשת נכון שהתינוק החדש נולד אי שם בערבות בוסטון?…
    המון מזלטוב בכל מקרה !

  4. גילי הגיב:

    וכן, התינוק החדש הוא מי שאת חושבת, אבל את הברכה תוסיפי אצל איילת!

  5. Rogatka הגיב:

    עצוב שכל הדור הזה
    דור בכרי-שלמה
    נידון מיד לעזאזל,
    יילך לעולמו.

    כן, הוא ימצא עצמו מהר
    מאוד עם ראש ערוף
    אחרי שהנקבות שם
    יעשו לו "מערוף".

  6. cheshercat הגיב:

    כנראה שפרוקי רגליים וקרוביהם הם היחידים שגם הגורים שלהם לא עושים לי את זה.

כתיבת תגובה

