עוגה תוכי

מדי פעם אני סוטה מנושא הבלוג כדי להביא לכם תמונה של עוגת יום-הולדת. להפתעתי, הפוסטים האלה ממשיכים להיות מהפופולארים בבלוג שלי. כנראה הרבה הורים מחפשים השראה לעוגות. אז הנה העוגה האחרונה שלנו, עוגת תוכי ליומולדת 4 של רועי, על פי בקשתו:

 

 

 

התוכי כולו נחתך מתוך עוגה עגולה: חצי עוגה היא הבטן, הראש והזנב הם חלקים מהחצי השני.

פוסטים קודמים: עוגות יום-הולדת, ועוד עוגות יום-הולדת.

 

בתיאבון!

פוסט זה פורסם בקטגוריה עוגות יום הולדת. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על עוגה תוכי

  1. Moon הגיב:

    מקסים!!!!

    זה מזכיר לי את העוגות המושקעות שאמא שלי היתה מכינה לי:עוגת חתול וגיטרה ורכבת ופרפר וכל מה שביקשתי בעצם…רק שנדמה לי מבעד לעשרות השנים שחלפו מאז, שהכול היה עוד בשחור לבן
    אצלך זה ריאליזם מדהים!!!!
    מה זה הכחול? צבע מאכל? מרצפן?

  2. anne of green gables הגיב:

    בשבוע הבא יום הולדתה הראשון של התינוקת (ו-די. היא כבר לא תהיה תינוקת יותר), ואני מחפשת רעיונות לחגיגה צנועה (הרי היא לא מבינה על מה הרעש. זה רק בשביל ההורים והסבים המתרגשים). הכי רחוק שהגעתי היה אפיית עוגת שוקולד בתבנית מיקי מאוס.
    התוכי מהמם ביותר.
    איך עשית את הציפוי?

  3. cheshercat הגיב:

    אין שום סיכוי בעולם שעם ידיי השמאליות אני אצליח לעשות משהו שהוא אפילו באזור העוגה הזאת

  4. טובה הגיב:

    וואו. סחתיין. מסירה בפנייך את כובע הפליס הכחול שלי. ההפקה הכי גדולה שעשיתי היתה עוגת פוקדור עם בובות פוקימונים מפלסטיק ועוגת מסלול מכוניות בצורת הספרה 4 מאחד הספרים. הרבה הרבה מתחת לסטנדרטים שאת מציבה🙂
    הוראות הכנה לתוכי יתקבלו בצהלולים. וכמובן, מזל טוב לכם!

  5. גילי הגיב:

    נסענו לירושלים כדי לראות שלג, ולא היה שלג, אז חזרנו.

    העוגה היא סתם עוגת שוקולד – אל תזדעזעו – מאבקה.
    הציפוי הוא קרם חמאה שהפעם אפילו לא ממש הצליח לי ונשאר מלא גושים, אבל זה נראה מתאים לנוצות. מתכון לקרם חמאה יש בכל ספרי העוגות, כמות מבהילה של אבקת סוכר עם חמאה וטיפונת חלב, אבל כדאי לדייק במינונים, מה שאני לא עשיתי. את הצבע העז משיגים בשימוש בג'ל צבעי מאכל מקצועי. מספיקה כמות מזערית לתת צבע חזק מאוד, וככה לא מדללים את הציפוי.
    הכנפיים והרגליים מסוכריות גומי שגזרתי בלי בושה במספריים. המקל זה מקופלת. המקור עשוי ממרשמלו, הרקע לעין ממרציפן והעין סוכריה. אני הולכת לחנות ממתקים וקונה כל מה שצבעוני ונראה לי בעל פוטנציאל קישוטי, מה שלא הולך לקישוט הולך לשקיות ההפתעה.
    אם נדמה לכם שאני יצירתית, עוד לא ראיתם איזה דברים עושים בפורום "אמנות בעוגות" או אפילו "אמנות בעוגות למתחילים" בתפוז…
    האמת היא, שאחת הסיבות העיקריות שעשיתי ילדים היא כדי שיהיה לי למי להכין עוגות יומולדת.

  6. טלי הגיב:

    לפני הכל- המון מזל טוב לרועי!!! טוב, את רוב רגשי הנחיתות שלי כלפייך בנושא העוגות נראה לי שכבר פרקתי בפוסטי העוגות הקודמים אבל גם הפעם אני נפעמת ונשנקת- סחתיין עלייך!

  7. cheshercat הגיב:

    לצורך העניין אני אנדב לך גם את שלי🙂

  8. n_lee הגיב:

    אני זוכרת שבתור ילדה אבא שלי היה עושה את כל העוגות יומהולדת (הוא למד קונדטוריה). ולי היו העוגות הכי שוות בגן!
    חוץ מזה כל עוגה טובה (במיוחד לילדים) הבסיס שלה משוקולד ((=

  9. קרן הגיב:

    מקסים ביותר, את יכולה להעלות ציור או הסבר מפורט לאיך לחתוך את הזנב ובעיקר הראש?

כתיבת תגובה

