תיק תקשורת II

כצפוי, לקראת צאת הספר, מתקפה תקשורתית בכל החזיתות. מי שמעוניין לעקוב, מוזמן:

 

ראיון במקור ראשון, לדעתי אחד הראיונות המוצלחים שמישהו ערך איתי. תודה לדקלה גל-עד, שהיתה מתוקה מאוד, וחיכתה לי שעה תמימה אחרי השעה שקבענו לראיון – מתוכה חצי שעה על מפתן דלתי בעודי מסתובבת ומחפשת חניה. (חופרים את תעלת בלאומליך אצלנו ברחוב, ואין חניה ברדיוס של שני קילומטר).

 

ראיון נלווה, גם הוא התפרסם במקור ראשון, גם הוא של דקלה גל-עד, הפעם ראיון מיוחד למוסף הילדים ובו אני מדברת על ילדותי. התמונה באתר קצת מעוכה, במציאות לא היה לי ראש שטוח.

 

המליצו על הבלוג שלי בקפטן אינטרנט, בדיוק לפני שבוע.

 

אתמול גם במעריב כתבו על הבלוג. תגובות הגולשים מוכיחות שתמיד ימצא מי שיש לו על מה להתלונן. תהיו בריאים.

 

אור ישראלי ורונה תמיר ראיינו אותי ברדיו תל-אביב, על הכתבה המשעשעת הזאת שהתפרסמה במגזין הכלכלי Forbes, ובה נכנס לוציוס מאלפוי לרשימת 15 הדמויות הבדיוניות העשירות ביותר, בזכות סחר בקסמים אפלים באמצעות Ebay.

 

בעניין הפרסומות בקלטות ילדים, התארחתי לפני כחודש בתכנית "גילוי נאות" עם חנן עזרן בערוץ הראשון, והתכסחתי עם נציגת חברת MCI, שבייסיקלי מה שהיה לה להגיד זה שהם עושים את זה בשביל הכסף. מפתיע מאוד. היא גם אמרה שזה הכל בגללנו, ומגיע לנו, כי אנחנו קונים קלטות פירטיות ופוגעים בהכנסות של חברות ההפקה. מסכנים.

 

בתכנית של גיא פינס בערוץ 3 אמורה להיות משודרת הערב כתבה על הפרסומות בקלטות ילדים. בתור מנויית לווין לא ברור לי איך בדיוק אראה את זה – אמרו לי שיש איזה סידור בוידאו און דימנד שאפשר דרכו לקלוט את פינס? נראה.

 

אגב, לא עשיתי כלום לקדם את הנושא, מאז שריכזתי את הרשימה כאן באתר. אני עדיין מזמינה מכם תגובות ותוספות, וביום מן הימים בכוונתי להמשיך במסע. צעד ראשון: לפנות בכתב לכל חברות ההפקה, למפרסמים, ולאמנים המשתתפים בקלטות.

 

בתכנון: הופעות ב"שישי עם מיכל" ובתכנית הבוקר של מני פאר ואפרת רייטן. כוכבת תקשורת.

 

זהו זה לבינתיים. מי שראה/שמע לאחרונה ראיון איתי שלא נרשם כאן, אודה לו אם יגיב, כי יכול להיות שאני בעצמי לא יודעת על כל מה שמתפרסם.

 

טוב, אם כבר אני עוסקת בעצמי בחוסר בושה שכזה, אוסיף כאן גרסה נורמלית של התמונה שלי בגיל חמש, כי לדעתי הייתי די חמודה:

 

 

צילם: פול סלוביק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה הרצאות ומפגשים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

15 תגובות על תיק תקשורת II

  1. איילת הגיב:

    ולהתראות בקרוב (בתקווה שימצא זמן).

  2. טלי הגיב:

    בכתבות אתעדכן אח"כ כשיהיה לי יותר זמן, מברוק ובהצלחה למסע התקשורתי וליילוד חצוי הדם(אני מבינה שהוא הולך להיוולד במשקל מכובד…)
    את ממש נראית את ואם כבר מדברים- לאן ואיך לשלוח את הקבלה של התרומה לאלו"ט?
    כיוון שהמייל שלך מחרים אותי, נסי לשלוח לי את מייל אם נשארה לך הכתובת. טוב?

  3. גיא הגיב:

    גילי ממש תודה !

    אני כבר שבועות משוטט באינטרנט בשביל למצוא כתבות !!!

  4. ימימה הגיב:

    ואם כבר בשישי עסקינן, הייתי חוזרת על המלצתי דאז לג'ייקיי לקצר. את יודעת מה זה לקרוא כזה דבר תוך כדי הנקות? שלושה שלטים ושני טלפונים הנחתי עליו כדי שלא יעופו הדפים. הייתי צריכה לחשוב על זה בהיריון, ולקרוא אז, כשעוד היה מדף טבעי.

    מזל טוב לצאת הספר, וברכות על כל הראיונות האוהדים. (ומי שלא אוהד, בעיה שלו.)

  5. עודד אפראימוב הגיב:

    איני מבין מדוע ישנם שני תאריכים ליציאת הספר בעברית:"בסטימצקי" וב"ידיעות אחרונות" ציינו שעוד שלושה ימים, כלומר ב-22.12, אך את ועוד מקורות אומרים שב-23.12 "חצוי-הדם" יוצא. נו? למי להאמין ולמי לא (לא שאני אומר שמישהו שקרן, רק שבא לי לדעת מתי לרוץ לצומת-ספרים!)? בבקשה, תגידי לי וגם (בבקשה) תבררי מהו מס' העמודים בספר השישי, ומה את יודעת על הספר השביעי ומהו הקשר שלך עם ג'ואן קטלין לאחרונה?
    ממני, מעריצך עודד אפראימוב (פוטר, בלק, דמבלדור, מקנוגל, רק לא רידל/וולדמורט!)

  6. גילי הגיב:

    איילת – תכף תכף, ובטח שימצא זמן.
    טלי – עדכנתי שוב את האנטי-וירוס, נסי לכתוב לי שוב, למען הניסוי (במקביל גם אני אכתוב אלייך).
    גיא – על לא דבר.
    ימימה – כל הכבוד לך שאת בכלל מצליחה לקרוא משהו. אני בתקופת ההנקה עברתי לטלוויזיה בלבד.
    עודד – חמוד, אמרו לך פעם שאתה קצת נודניק? התשובות לכל שאלותיך נמצאות כבר באתר, רובן בעמוד "על הספר השישי" (חפש לינק בעמודה מימין). אני לא עונה על שאלות שכבר עניתי עליהן אלף פעם, אז בבקשה לא לשאול שוב ושוב. וגם: לא הכל אני יודעת, ולא הכל בשליטתי. אם יש דיווחים סותרים בתקשורת לגבי תאריך יציאת הספר, אני לא יודעת מה ההסבר, אני יודעת רק מה שאומרים לי בהוצאה (ויכול להיות שהטעו גם אותי).

  7. anne of green gables הגיב:

    יופי של ראיונות וכתבות!
    עכשיו את בטח מרגישה הקלה גדולה.
    אני זוכרת את הראיון אצל חנן עזרן. את יצאת מלכה, והיא יצאה פארשית, ורק עצבנה אותי עוד יותר.
    בהנקה זה הכי קל לקרוא – לא עושים כלום, רק בוהים. זה בטח יותר קל מלהקריא בזמן ההחלפה או האמבטיה…

  8. ניקי הגיב:

    משהו בין "אן מהחווה הירוקה" ל"הקלברי פין".

  9. טובה הגיב:

    וגם התמונה חמודה להפליא!
    גם אני בהנקות קראתי המון (זה היה תירוץ טוב להמשיך ולקרוא) רק מה, הצוואר היה נתפס לי כל הזמן…

  10. עודד אפראימוב הגיב:

    מצטער אם אני מטריד אותך, רק שאני בלחץ לקראת יציאת הספר ואני מאוד מקווה לא להתבלבל בנוגע לתאריך. סליחה. אני מקווה שאראה אותך ב"שישי עם מיכל" וגם קראתי את כול הראיונות שלך. ממני, אפראימוב עודד.
    נ.ב:אף פעם לא אמרו לי שאני נודניק, כי אני כזה חכם וחמוד…

  11. עודד אפראימוב הגיב:

    קראתי ידיעה ב"24/ידיעות אחרונות" שג'ואן קטלין מתכוונת לבקר בישראל, ושמתכוונים לתרגם את אתרה. זה נכון?

  12. גילי הגיב:

    לגבי תאריך יציאת הספר – למה שלא תשאל בחנות ספרים מקומית? אתה יכול לנסות לקנות ב-22, ומקסימום אם לא ימכרו לך, לחזור ב-23.

    על הידיעה בידיעות אחרונות: הכל חדש לי, זאת הפעם הראשונה שאני שומעת על זה. אבל האמת: אני אתפלא מאוד אם זה נכון. את ג'ואן רולינג ניסו להביא ארצה כמה פעמים בלי הצלחה, אפילו להתראיין בטלפון היא לא מוכנה. וידיעות אחרונות צחקו עלי כששאלתי (מזמן) אם מתכוונים לתרגם את האתר שלה. אבל בשביל תרגום בלתי פורמלי לא צריך לחכות:

    http://jkrowling.hpotter.org.il

  13. עודד אפראימוב הגיב:

    תודה רבה על התשובה ומעכשיו לא אחיה על ספק ואין לי צל של ספק שאת אישה דגולה וגדולה. עכשיו אשאל שאלה שאין בשום עמוד ושום אתר תשובה עליה:יש לך ספר פרטי, ואם לא מתי תכתבי? ממני,
    אפראימוב עודד

  14. עודד אפראימוב הגיב:

    גילי, אני מת עליך! את גדולה מהחיים ואני פשוט מרחף. את בן אדם כול כך טוב ואהוב ורק עלייך, "הארי פוטר" ועל ג'ואן קטלין רולינג אני מדבר בבית. את פשוט גאון ואני מאוד אוהב אותך ואני כבר אומר לאמי שיש לי ידידה חדשה ואהובה:גילי בר-הלל סמו. את גדולה, ממש גדולה. ממני, מעריצך הגדול
    אפראימוב עודד

סגור לתגובות.