עצור, שלט לפניך

את הבלוג של חגית רוזנס אני כנראה צריכה לפקוד לעיתים קצת יותר קרובות. מתברר שיש לנו הרבה תחומי עניין משותפים, ובין היתר, גם היא, כמוני, אוספת שלטים בלתי הגיוניים/מלאי שגיאות/מצחיקים. ההבדל הוא שחגית מצלמת אותם במצלמה הדיגיטלית שלה, ואני רק נזכרת בדיעבד שהייתי יכולה לצלם אותם במצלמה הדיגיטלית שלי.
* הנה אוסף השלטים המרנין של חגית
* ועוד כמה, עם הסברים, בארכיון הבלוג שלה.
יום אחד אוסף השלטים הזה יצדיק אתר משלו, מעין גרסה מקומית קטנה לאתר הנפלא Engrish שאוסף שיבושי אנגלית (בעיקר ממזרח אסיה).
במדור השלטים עם השגיאות הכי נהדרות/איומות, חובה יהיה גם להוסיף את התמונה של השלט לגלידה בטעם tonsils שמישהו שלח לי פעם בדואר: לא הצלחתי למצוא אותה. (אבל אני מוכנה להתערב שחנן כהן תכף יגיב פה וישלוף את הלינק בקלי קלות). 
ובמדור השלטים התמוהים/מצחיקים, לא מזמן במקרה עברתי בקריית שמונה, וכמו מטומטמת לא צילמתי את שלט הפרסומת הענק למכולת שפתוחה 24 שעות, עם תמונה של בחורה בביקיני, קורצת… (עכשיו לכי תמצאי זמן לחזור לקריית שמונה).
איכשהו יצא שאני נזכרת לצלם, רק כהשלטים ממש לא מצחיקים אותי:

 

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה משיטוטי ברשת. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

12 תגובות על עצור, שלט לפניך

  1. גילי הגיב:

    צולם בשכונת רחביה בירושלים.

  2. דנה הגיב:

    אפשר גם לדבר על צ'ינגליש…
    http://www.notes.co.il/dana/4941.asp

  3. חנן כהן הגיב:

    לא מצאתי. וחיפשתי.

    מה אני מקבל?

  4. גילי הגיב:

    לפעמים שווה להעלות פוסט רק בשביל הלינקים הטובים בתגובות.

    חנן – התאכזבתי קשות. מה אתן לך? קישור. לאתר של תכנית שאתה בטח כבר מכיר, ואם לא, כדאי לך:

    http://dsc.discovery.com/fansites/mythbusters/mythbusters.html

  5. איתי כהן הגיב:

    ומקרה בטעות אני גר בק"ש… חחחח
    הצלחת להסתדר פה בכשבישים המשופצים והמטורללים? ח"ח
    אמממ את בטח מתכוונת לחנות Xזוטי שבצומת רסקו (מול השוק שלנו, איפה שיש כיכר זמנית ענקית), יש כאלה קוראים לה אקסזוטי האחרים קוראים לה 364 ימים בשנה.
    אני אצלם לך בהזדמנות את התמונה ואשלח😉 =)

  6. ספלינטור הגיב:

    את יכולה לבקש ממנה שתשלח לך אימייל כשהיא מעדכנת את האתר.

    זה מה שאני עשיתי.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    באמת.
    בלי קשר- את יודעת כמה פעמים אני חושבת"אח, לו הייתי אלכס ליבק הייתי מצלמת את זה?…
    " כנראה שלנו פשוטי העם אין מצלמה ברגעים הנכונים…

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    באמת… אבל לא בגלל שלא היתה לי מצלמה, אלא בגלל השפה השלישית, המחוקה, שעל השלטים, ואלו לא השלטים היחידים…בירושלים ישנן שכונות שלמות שבהן מישהו עמל וטרח רק כדי למחוק את הערבית משלטי הרחובות,וכך גם במקומות רבים בארץ. טוב שעוד אפשר למצוא משהו מצחיק בשלטים הללו…

כתיבת תגובה

