קישורון שקושר בין עוגות לספרים

מי שמכיר קצת את הבלוג שלי, יודע כבר שאני אוהבת לעשות עוגות יומולדת בצורות. וחוץ מזה, כמובן, אני כותבת פה על ספרי הילדים. מה רבה היתה הפתעתי כשגיליתי שקיים פורום שלם לקישוט עוגות, מלא משתתפות כשרוניות ומקצועניות (קטנתי!) ולרגל שבוע הספר הן החליטו להכין עוגות בהשראת ספרי ילדים אהובים, המוצגות כעת בבית לווינשטיין. שווה הצצה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה עוגות יום הולדת. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על קישורון שקושר בין עוגות לספרים

  1. הרצל הגיב:

    דיר גילי,
    האם מוכרים לך אתרים העוסקים באיור ספרי ילדים, או אתרי מאיירים המתארים את עבודתם ?הייתי רוצה לרכוש ידע בנושא, ואני מעריך את המלצותיך.
    תודה.

    העוגות באתר נאות בעיני. מה עם קצת כבוד לעדשים/ופלים/גליליות/סוכריותגומי/מרשמלו/מקופלות וערגליות ?
    בצק הסוכר כובש את העולם, והעולם שותק.

  2. חגית הגיב:

    העוגות יפהפיות. אני תמיד תוהה אם זה בא על חשבון הטעם.

  3. גילי הגיב:

    על קצה המזלג, קיים אתר אגודת המתרגמים הישראלית:
    http://www.illustrators.org.il/

    יש אתרים דומים באנגלית בשפע, כרגע אני לא מוצאת את הקישורים היפים. אם אתה מעוניין ברקע קצת יותר משמעותי, הרשה לי להמליץ לך על ספר חדש שיצא זה עתה, "ספר המאיירים הגדול" בהוצאת עם עובד בשיתוף עם מוזיאון ישראל, ובו פרופילים של רבים מגדולי המאיירים בארץ.

    ובאשר לעוגות, יש משהו בדבריך. יש משהו בבצק סוכר הזה, שהופך את כל העניין לפשוט מדי. גם לי חסר הכיף של לזהות את המרכיבים.

    חגית: תלוי במי שאופה!!

  4. הרצל הגיב:

    גילי,
    תודה על התשובה והקישור.
    מעבר לדוגמאות, אני תר אחר תאוריות ותהליך ההתמודדות עם הטקסט.
    אשתף אם אמצא.
    ושוב תודה(על התשובה והקישור)

  5. טלי הגיב:

    להרצל- שווה להסתכל גם באתר דףדף-www.dafdaf.co.il
    שמיועד, אמנם, בעיקר לילדים אבל כיוון שדני קרמן הוא ממיסדיו ומפעיליו כולל גם הרבה התייחסות למאיירים ולאיורים- שווה להסתכל.
    הספר החדש שעליו גילי המליצה אכן נראה לי הכי לעניין למרות שלצערי עוד לא יצא לי לראות אותו ואם אתה ממש משקיען, כדאי לנסות ליצור קשר עם דני קרמן. לפני כמה שנים השתתפתי בסדרת הרצאות שהוא נתן על איור- היה מרתק ומהנה ביותר, אולי הוא ממשיך להרצות פה ושם.
    גם אני תהיתי לגבי הטעם של העוגות(למשל- האם העוגה של האריה שאהב תות מלאה בתותים אמיתיים?..)ובאמת יותר מעניין לשלב גם אלמנטים שאינם בצק סוכר…
    אבל איזה יופי של עוגות!

  6. הרצל הגיב:

    טלי, תודה גם לך על התשובה והקישור.

    הנושא נראה לי רגשי ומורכב מכדי לעסוק בו בניתוחים מושכלים.
    אשתמש בשפני הניסיון האולטימטיביים במחקרי – אחיינים.

כתיבת תגובה

