"יש לי סבתא הכי טובה"

 

 

מאת: שוש רותם-לידור, איורים: יפעת נחשון; סבתא הפקות, 97 שקלים
לסבתות ולפעוטות
 
הרבה אהבה הושקעה בספר "יש לי סבתא הכי טובה", וזה מורגש. יפעת נחשון מציירת כל מיני סבתות צעירות ולא שגרתיות, בצבעוניות משמחת ההופכת כל עמוד בספר לחגיגה. העיבודים של אלדד לידור לשירי ילדות ישנים בדיסק "גולשמבו" מרנינים ותוססים לא פחות, בלי להיות צעקניים. המחיר נראה על פניו יקר, אך מדובר בעצם בשני מוצרים, שאילו שווקו בנפרד היה מחירם הכולל הגיוני. הקשר היחידי בין הספר לדיסק הוא יוזמתה של שוש רותם-לידור, המעורבת בשניהם. הלוואי והשירים שכתבה לכבוד הספר היו מוצלחים כמו השירים שהיא מזמרת בדיסק בקולה הנעים, אך למרבה הצער הכתיבה המקורית היא החוליה החלשה בעסקת החבילה הזאת. בדיסק מוקלטים לא פחות מ-35 שירי ילדים של פעם (כמעט 45 דקות של מוסיקה) חלקם מוכרים כמו "האוטו שלנו" ואחרים שבהחלט ראוי להוציא מהנפטלין ולהיזכר בהם, כגון "איזה דודה אייזן דודה, היא שותה קפה עם סודה". המכלול מתאים כמתנה של הנכדים לסבתא, או של הסבתא לנכדים, או של כולם לכולם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה התפרסם בלאישה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על "יש לי סבתא הכי טובה"

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אני מצטער, אך דיסק נוסטלגיה וספר ילדים אפשר להשיג בפחות מ 97 ש"ח, אפילו האריזה המשותפת.

  2. אלקו הגיב:

    אני קניתי את הספר והדיסק, המחיר התאים לי מאד בהתחשב באיכות שקיבלתי. גם הדיסק, גם האיורים וכן, גם השירים המקוריים לא נופלים משאר החבילה. מאד מומולץ!

  3. לאלקו,
    תודה על המחמאות, יחד עם זאת אני מקבלת שיכולות להיות דעות נוספות.
    הרעיון שמאחורי הספר והתקליטור שהם שונים בתוכן, הוא לגעת בקשר שבין הסבתא והנכדים.

    המחיר הוא בהתאם להשקעה הגבוהה והמיוחדת בעיקר בתקליטור.
    אני מאמינה ששבוע הספר יאפשר את הקניה למי שחושב שהמוצר יקר.

    שוש – היוצרת

  4. דודוב הגיב:

    הבטתי באיורים, קראתי בשירים והאזנתי למנגינות והסך הכל – עליז ומשובח. מומלץ בכל פה לסבתות, ולסבים גם

כתיבת תגובה

