הקשר עם רולינג

1. נפגשת פעם עם רולינג?
לצערי, מעולם לא נפגשתי עם רולינג. הייתי שמחה להיפגש איתה, אבל זה לא מסתייע, כי היא לא זמינה.

 

2. איך אני יכול/ה לפגוש את רולינג?
כאמור, אני בעצמי לא פגשתי אותה, ומן הסתם לא אוכל לעזור לכם לפגוש אותה.

 

3. את מתכתבת איתה?
שלחתי לרולינג כבר שלושה מכתבים, אבל לצערי, רק על הראשון היא ענתה. המכתב הראשון נמסר לה ידנית על-ידי המו"ל יהודה מלצר, שפגש אותה בסעודה חגיגית מיוחדת בלונדון (מתרגמים לא הוזמנו). שאלתי שם כמה שאלות, כגון מה מקור השם "הארי פוטר" ("הארי" זה שם שהיא תמיד אהבה, "פוטר" שם משפחה של שכנים מילדותה); האם יש אמת בשמועות שהגריד ורון נקראו על-שם דמויות מיתולוגיות מסויימות (אין); האם שמה של הרמיוני נבחר על שום שזהו שמה של דמות במחזה "אגדת חורף" של שייקספיר (כן, זה הובא בחשבון); האם שמה של ג'יני שאוב מהסיפור "הרוח מטירת קנטרביל" (לא).

 

4. מה כתובת האימייל/מספר הטלפון של רולינג?

אני לא יודעת, וזה לא בדיוק מידע נגיש.

 5. אני רוצה לשלוח מכתב לרולינג. לאיזו כתובת?

מי שרוצה לכתוב לה מכתב, יכול לנסות לשלוח אותו למו"ל הבריטי שלה בכתובת הבאה:
 

J. K. Rowling
c/o Bloomsbury Publishing
38 Soho Square
London
W1V 5DF
UK

 אל תצפו לתגובה אישית, היא לא יכולה לקרוא את כל המכתבים ששולחים אליה. לעומת זאת, לקוראי אנגלית אני מאוד ממליצה לבקר באתר שלה: http://www.jkrowling.com 

 
6. ראיתי שהאתר של רולינג מתורגם לכמה שפות. למה שלא תתרגמי אותו גם לעברית?

הצעתי זאת להוצאת ידיעות אחרונות, אבל בינתיים אין תכניות לתרגם את האתר לעברית. זה לא תלוי רק בי.

חזרה לתפריט "שאלות נפוצות על הארי פוטר".

פוסט זה פורסם בקטגוריה שאלות נפוצות על הארי פוטר. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.