אמנות או לא?

לצערי, ולא ברור לי איך, הרשומה הזאת נמחקה. אין לי לא זמן ולא כוח לכתוב אותה שוב. לא הפסדתם הרבה, בכל מקרה. בעיקר היה פה קישור לסדרה של מבחנים משעשעים:

 

http://www.ee.ucla.edu/~simkin/quizzes.html

 

והציונים שקיבלתי אני, למי שסקרן:

 

אמנות אבסטרקטית, או זיוף?  92%

ציור של אמן מפורסם, או של אמן אלמוני? 67%  (בעיקר כי אהבתי את הציורים של ווינסטון צ'רצ'יל…)

כתיבה של דיקנס, או של בולוור-לייטון?(שנחשב אחד הסופרים הגרועים בכל הזמנים) 33%

כתיבה של פוקנר, או תרגום מכונה מגרמנית? 50%

נגינה של נגן מפורסם, או קובץ MIDI?         100%

סוקל ובריקמונט, או לנין? 33%

 

וחוץ מזה גם ליהגתי קצת. אם נצליח לשחזר, נשחזר. אם לא, לא נורא.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה הרהורים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על אמנות או לא?

  1. אלכס הגיב:

    אהלן
    ראיתי בספרי ילדים חדשים שיצא פליקס חדש
    מה דעתך עליו?
    אולי הוא מיועד לילדים קצת יותר גדולים בני 8 ומעלה נגיד
    שלי בני 5 וחצי אבל כל פעם שאני מקריא להם אותו נופל עלי שיעמום ,נכון שהאיורים מעולים והעינין עם המעטפות מבריק אבל הטקסט כזה דלוח ומרדים שזה ממש חבל
    האם אני היחיד שמחזיק בדעה זו?

  2. עומרון הגיב:

    הבעיה של המבחן הראשון (רק אותו לקחתי) הוא השימוש ביצירות אמנות מוכרות. קשה לבחון את עצמך על סמך יצירות שאתה מזהה.

  3. גילי הגיב:

    כבר הבחנתי בעצמי באומנות/אמנות, אולי בכלל הייתי צריכה לכתוב "אמנות או אומנות". יש בהחלט בעיה במבחנים מסוג זה: המבחן השני מבלבל, כי כמה מפרוסמות יחסית על שלא ציירו אותם ציירים מפורסמים, אלא מדינאים שונים. וגם אותי פליקס די משעמם. איזה כיף לי שאני לא חייבת לכתוב על כל ספר שיוצא. לפעמים אני יכולה פשוט להתעלם.

  4. גילי הגיב:

    "כמה מהתמונות מפורסמות יחסית ל אף שלא ציירו אותם ציירים מפורסמים"

  5. Rogatka הגיב:

    מקווה שתצליחי לשחזר ולאחזר את הליהוג. או את הלהג. או את שניהם.
    בעניין המבחן – יופי של דרך להסביר או לבחון את ההבדל בין "אמנות גבוהה" ל"אמנות נמוכה" או שמא "אמנות נמוכה"?

  6. מנשה הגיב:

    לא הצלחתי משהו בזיהוי התמונות.
    בעיקר בגלל שאהבתי את הציורים של היטלר.
    זיג הייל לכולם.

כתיבת תגובה

