הזמנה לאירוע

ספרה של נרי יושב על מדף ספרי העזר שבחדר העבודה שלי, ואני מעיינת בו רבות. שמעתי אותה מרצה על הכנת הספר, ומדובר בהרצאה מרתקת על נושא מרתק. התברר שנרי וז'אן לוק הם גם שכנים שלי. והמטרה נעלה. ההזמנה שלהלן נשלחה אלי במייל משני אנשים שונים, לצערי כנראה לא אוכל להגיע בעצמי, אבל נראה לי שמתאים להפיץ כאן את ההזמנה, בליווי המלצתי החמה.

 

 

הנכם מוזמנים לערב התרמה, קריאה ומכירת ספרים של:
נרי גבריאל סבנייה, מחברת "ספר הביטויים המקיף"
ז'אן לוק רוזייר, מחבר "הכובע של הרצל"

הארוע יתקיים ביום שבת, 15.1.05, בין השעות 17:00-20:00, בקפה "נוח" אחד העם 93.

בתוכנית:
17:00 התכנסות, קפה ועוגה
18:00 דברים:
        רוביק רוזנטל, סופר ועיתונאי, על המחברים וספריהם
         נרי גבריאל סבנייה על ביטויים בעברית ואנגלית והקשר בינהם
         השחקן עמי וינברג יקרא ספור מתוך "הכובע של הרצל"

בנם של נרי וז'אן לוק , תלמיד כתה ה' בבית ספר "גבריאלי" תל אביב, עובר טיפולים בבית חולים "שיבא".
ההכנסות מערב זה יוקדשו לקרן סיוע.
נשמח להשתתפותכם!

תודה לקפה "נח" על תרומת המקום, להוצאת "יבנה" ולהוצאת "ברקאי ספרים"

הארוע מאורגן ע"י הורי כתה ה'2 בבית ספר "גבריאלי הכרמל" ת"א

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה המלצות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על הזמנה לאירוע

  1. תמי הגיב:

    והצקתי לה לגביו כשהוא עוד היה בשלבי כתיבה, עריכה, הדפסה וכולי. יש לנו אותו בבית והוא בהחלט כלי עזר חשוב ומועיל.
    אולי אגיע, אם כי יותר סביר שלאור השבוע שעובר עליי (וירוס מפיל, לחץ מטורף בעבודה) אני אשכב במיטה ואבהה בקיר או בתקרה, מה שידרוש פחות מאמץ. בכל מקרה, צר לי מאד לשמוע שהבן שלה חולה.

  2. תרצה הכטר הגיב:

    נשמע מאוד מעניין, אשתדל להגיע. כל הכבוד ליוזמה שלך אני מקווה שרבים יגיעו לארוע התרמה זה. ומאחלת החלמה מהירה לבן של נרי.

  3. ציון חד העין הגיב:

    בעניין תוכן הערב. מה הם הספרים. במה מדובר?

  4. גילי הגיב:

    הוספתי לך קישורים משמות הספרים. על "הכובע של הרצל" אני לא יודעת מעבר למה שכתוב בקישור. הקישור ל"ספר הביטויים המקיף" די מסכם, יש שם גם כמה וכמה קישורים לביקורות; על זה אני יכולה להוסיף, שוב, את התפעלותי מנרי, שהיא בנוסף לכל מרצה טובה, סימפטית, מקצועית ומעניינית.

  5. טלי הגיב:

    אני לא תל אביבית ולא אוכל להגיע אבל שמעתי על נרי דברים טובים וחמים מקולגות שלה ואני מצטרפת ,כמובן, לאיחולי ההחלמה לילד.

כתיבת תגובה

