הבעיות שלי עם רשות הדואר

המצב שלי מול הדואר מייאש. למעשה, מאז נסגר זיכיון הדואר הקרוב לבית שלי, והטיפול בדואר שלי עבר לסניף גדול יותר ומרוחק יותר מביתי, פחות או יותר הפסקתי לקבל חבילות בדואר. זה די מטריף. וככה זה הולך:

* אם הגיע פתק הודעה על דבר דואר גדול שמחכה לי בסניף, ואני ניגשת לאסוף אותו תוך יום יומיים, אומרים לי שהחבילה עוד לא הגיעה לסניף.

* אם אני מחכה עוד כמה ימים, אומרים לי שלא מוצאים אותה עכשיו, ושאחכה להודעה השנייה.

* אם אני באה עם הודעה שניה לאסוף את החבילה, אומרים לי שכבר אספתי אותה.

* אם אני מכחישה שאספתי אותה, אומרים שהיא כבר חזרה לשולח.

להערכתי אני מצליחה לאסוף אולי אחת מכל ארבע חבילות שעליהן קיבלתי הודעה.

ניסיתי להתלונן בדואר, אבל זה לא ממש עוזר. מסבירים לי שאין להם שום יכולת מעקב אחרי חבילות שאינן דואר רשום, שזאת אשמתי שלא באתי בזמן לאסוף, שזה בעיה של הדוורים לא של הסניף, שזה בעיה של הסניף לא של הדוורים, וכו' וכו'. הם לא יכולים לתת לי חבילה שלא נמצאת אצלם. למה קיבלתי פתק על חבילה, זאת באמת תעלומה, אבל היא לא במיוחד מעניינת אף אחד חוץ ממני. שאני אגיד למי ששלח לי שישלח שוב.

מלבד עניין החבילות ההולכות לאיבוד, ההליכה לדואר היא גם ככה עינוי. כמעט בכל פעם שאני הולכת, תורות ארוכים משתרכים: לא פעם המתנתי יותר מחצי שעה בתור. האנשים שעומדים בתורות האלה כולם מיואשים כמוני, וזה מוציא מהם התנהגות מכוערת ביותר: חותכים בתור, צועקים על אנשים אחרים שחתכו בתור, עומדים עצבניים ומקללים, וכו' וכו'. הפקידים לא מתערבים ולא מנסים להשליט סדר, וכשמציעים להם הצעות ייעול כגון לחלק מספרים לעומדים בתור, הם מושכים בכתפיים ומבהירים שזה לא בתחום אחריותם. תכתבי מכתב לפניות הציבור של הדואר. אז כתבתי מכתב לפניות הציבור של הדואר, ובתשובה כתבו לי שהם ביקרו בסניף ולא היה בו תור.

כפי שאני רואה את זה, נשאר לי לבחור בין שתי אופציות: לגשת לדואר, לעמוד חצי שעה בתור ולהתעצבן, להגיש את הפתקים שלי באשנב ולשמוע למה אני לא יכולה לקבל את החבילות שלי, או לא לטרוח בכלל לגשת לדואר, ולא לקבל את החבילות שלי. הואיל וכך או כך התוצאה היא שאני לא מקבלת את החבילות שלי, אני פחות ופחות טורחת בכלל לגשת לדואר. מצאתי כל מיני פתרונות אחרים, כגון לתת כתובת של מישהו אחר. הבעיה היא שלא תמיד אני יודעת מי מתכוון לשלוח לי חבילה. לאחרונה, לדוגמה, חברה רצתה להפתיע אותי ושלחה לי מתנה בדואר, בלי לתאם מראש. זה היה לפני יותר משבועיים – מי יודע אם אי פעם אזכה לראות את המתנה.

וגם בסניפים אחרים יש בעיות כאלה ואחרות, ולצערי למדתי זאת על בשרי: בשנה שעברה היה ספר מסויים שרציתי מאמאזון, שנאלצתי להזמין אותו חמש פעמים, לשלוש כתובות שונות, לפני שסוף סוף הגיע לידי. התהליך מתחילתו ועד סופו ערך כמעט שמונה חודשים.

אילו הדואר היה עסק תחרותי, כבר מזמן הייתי עוברת אל המתחרים. אבל זה לא המצב, ואני מיואשת. מלבד לבקש מכל מי שאני מכירה לא לשלוח לי יותר חבילות בדואר, ולהוציא בעניין זה מכתבים לכל הוצאות הספרים (התחלתי בזה, אבל גם זה דורש זמן התעסקות שאין לי כרגע), מה אני יכולה לעשות? מטריף אותי גם ברמת העיקרון שככה הדואר מתפקד, ושאני אמורה למצוא לי דרכים משלי לעקוף את הדואר. למה אי אפשר לתקן את הדואר?

אני לא היחידה שסובלת מהמצב הזה, אני בטוחה בזה. לכן החלטתי לנהוג כך: בכל פעם שאגש לסניף הדואר, אבוא עם חבילת מוכנה של מכתבי תלונה נוסח "מלא את החסר" ואחלק אותם בין העומדים בתור, כדי להקל עליהם ולעודד אותם להגיש תלונות על הטיפול הבלתי נסבל. היום עשיתי זאת בפעם הראשונה. (היום דווקא לא היה תור – כנראה יום שישי בבוקר זה זמן טוב לבוא – אבל כמובן לא מצאו את החבילה שעליה רק היום קיבלתי את ההודעה השנייה).

אם גם לכם יש בעיות עם הדואר, שתפו אותי. אולי נקים איזה מטה מאבק, או אני לא יודעת מה. שמישהו יעשה משהו.

עידכון: עברה שנה, והפלא ופלא, יש שינויים לטובה. פרטים בפוסט החדש שלי, סעיף חמש.

About these ads
רשומה זו פורסמה בקטגוריה קיטורים. אפשר להגיע ישירות לרשומה זו עם קישור ישיר.

29 תגובות על הבעיות שלי עם רשות הדואר

  1. איתי הגיב:

    מבין אותך… כל עסקי הדואר למיניהם משגעים אותי (ולא רק אותי, גם את כל מי שאני מכיר), ובהחלט נחמד לראות שעוד אנשים עוברים את אותו חרא.

  2. מואיז הגיב:

    אני מקבל הרבה דואר והסניף שלי הוא ברחוב בית לחם בירושלים, אמנם המצב הוא לא מה שהיה פעם והתור הולך ומתארך כי צירפו לסניף הזה את השכונה החדשה הר חומה וסגרו סניף באבו תור.

    אבל הנה כמה עצות.

    קודם כול, על פי חוק כל חבילה שמתחת ל 500 גרם צריכה להגיע עד הבית שלך, ואם את עובדת בבית הם צריכים לדפוק בדלת ולמסור לך אותה. תיידעי את מנהל הדואר על החוק הזה.

    שנית, יש לדואר שרות שליחים עד הבית, והוא לא עד כדי כך יקר, משהו כמו 15 ש"ח, אז אולי כדאי שדברים חשובים יגיעו אלייך בדרך הזו.

    יש גם תחרות, יש חברות ששולחות דואר ומתחרות עם דואר ישראל, אם את עובדת עם גופים גדולים אולי הם יכולים לשלוח בדרך הזו (כמו יופיאס, וכאלה).

    במקומך גם הייתי מספר את הבעיות האלה למישהו מעל הסניף שלך, למנהל של האיזור או משהו כזה.

    האמת שדי חבל מה שקורה בדואר כי עד לא מזמן לפחות אני זכיתי לשירות יוצא מן הכלל ומחירי השילוח לחו"ל הם עד היום מאוד סבירים. מקווה שלא יעלו אותם.
    וכול מה שאני שולח לאירופה או לארצות הברית מגיע במהירות רבה, לפעמים שלושה ימים, ולא יותר משבועיים.

  3. גילי הגיב:

    יש דברים שבהם הדואר בסדר גמור. חבילות שאני שולחת מגיעות מהר. דואר רשום מגיע אלי הביתה עם דוור נחמד מאוד ששמו טל, ואני כבר מכירה אותו והוא אותי, וזה מאוד נעים. גם תשלומי חשבונות באמצעות מעטפת דואר, שירות נהדר. אבל עם חבילות הבעיה היא רצינית, וקשה לתקן אותה, כי אני מקבלת הרבה מאוד חבילות מהרבה גופים שונים (הוצאות ספרים ששולחות לי ספרים לביקורת) ועל פי רוב זה לא מתואם מראש.

  4. אלית הגיב:

    הסניף שלנו, ספציפית
    הוא בעצם כיסוי לסניף של כת עובדי שטן.
    אני לא מקבלת חבילות כבר למעלה מחמש שנים
    זה שאני עובדת עם מגאזינים ששולחים לי דוגמאות
    לאו דוקא מרשים את הדוור שלא אוהב להסתובב עם תיק מלא
    ובעלי ששולח "כמותית" בדואר
    ישמח לחתום לך על כל דבר שיבטיח הלקאה או שריפה על המוקד
    של הפקידות הזעמניות של סניף קינג ג'ורג

  5. Xslf הגיב:

    עם חבילות.
    פשוט הפסקתי לעבוד עם רשות הדואר כשאפשר. אני מזמינה משהו? שישלחו ups/fedex. העלות הנוספת שווה לי את החסכון בזמן ובעצבים.

  6. הדס הגיב:

    הדואר אצלנו הוא שכונתי,קטן ונחמד.
    זו הפעם הראשונה אני מחכה הרבה \מן לחבילה ולא קיבלתי אותה.
    אבל את מתנת השחרור לחבר טוב(שגר רחוק) שלחתי בדואר.הדיסק הראשון הלך לאיבוד.הדיסק השני הגיע כעבור 3 שבועות…
    ליתר דיוק-כעבור כמעט חודשיים-הגיעה המתנה.

  7. גילי הגיב:

    אצלנו בבית נהוג לכנות את הסניף "מדור של גיהנום", זה לא רחוק מהדימוי שלך. ספציפית, לדעתי זה אחד ממדורי הגיהנום המצויירים בחוברת Books of Wonder – Reckonings, אחרי השלט שכתוב בו Welcome to Hell, Please Extinguish Your Cigarettes and Abandon All Hope.

    סיפור אמיתי על אחת הפקידות בקינג ג'ורג'. יום אחד באתי לשלוח חבילות, לא לאסוף. קודם לכן ביקרתי בכספומט, ובארנק שלי היו רק שטרות של מאה שקלים. התשלום על המשלוחים השונים הגיע לכ-30 שקלים. שילמתי בשטר של מאה וחיכיתי לעודף, אבל ראיתי שהפקידה כבר מסתכלת על הבא בתור. אז אמרתי לה שלא קיבלתי עדיין את העודף שלי. היא אמרה שדווקא כן. פתחתי את הארנק והראתי לה שיש בו רק שטרות של מאה שקל, שמתוכם אי אפשר להרכיב עודף של שבעים שקל. היא אמרה שהדרך היחידה לברר אם כבר נתנה לי את העודף או לא, זה אם היא עכשיו תספור את כל הכסף בקופה, ועשתה לי פרצוף של "תראי מה את עושה לי". אני התעקשתי לא ללכת משם בלי העודף שלי. אז היא ישבה וספרה את כל הכסף בקופה. את *כל* הכסף בקופה, מהשטרות של ה-200 וה-100, ועד מטבעות השקלים הבודדים. זה ארך רבע שעה. בתום רבע שעה היא הגיעה למסקנה שאני צודקת, ונתנה לי את שבעים השקלים שלי. סליחה היא לא ביקשה: לא על הטעות שעשתה כשלא נתנה לי עודף, לא על כך שפיקפקה ביושרי וסירבה להאמין לי שלא קיבלתי עודף, ולא על כך שעיכבה אותי (ואת כל האנשים הרבים שעמדו מאחורי בתור) רבע שעה תמימה.

    אבל בסך הכל אני לא מקנאה בה. אם אני הייתי צריכה לעבוד בסניף הזה הייתי רוצה להרוג מישהו: או את הבוס, או את הלקוחות, או את עצמי.

  8. ערן הגיב:

    אוף זה כל כך נכון

    נדמה לי שאת ואני גרים באותה שכונה ואני יודע על איזה סניף קטן ונחמד את מדברת (זה שסגרו) והסניף האלטרנטיבי גם מרוחק וגם עמוס וגם הכי לא נוח בעולם

    לא שיש לי כל כך הרבה אינטרקאציות דואר, אבל עדיין זה מרגיז אותי בכל פעם מחדש ללכת לשם, לעמוד חצי שעה בתור ולגלות שבאתי לחינם

  9. שני הגיב:

    ראיתי שהמליצו לך על שירות השליחים של הדואר. לי היה ניסיון אחד איתם:

    בתחילת השנה נזדקקתי באופן דחוף למשלוח מתל אביב לירושלים. (לא משהו גדול, חתיכת נייר וכרטיס פלסטיק.)
    שילמתי את כל התוספות האפשריות על "ישיר", "מהיר, "פלוס", "עוד היום" וכו' וכו'. האיש בדואר התחייב בפני אימי שהמשלוח יגיע באותו היום (היא הגיעה אליו בצהרים).

    סוף סיפור?
    ארבעה ימים אחרי, אני צריכה לכוון בנייד את השליח ברחובות ירושלים.

  10. א הגיב:

    לפעמים, בצהריים של יום עבודה מהבית, אני מוצא בתיבה פתק של דואר רשום (שהיה אמור להיות מודבק על הדלת) ובו נטען כי מכיוון שלא הייתי בבית, עלי לסור אל סניף הדואר כדי לקבל את המכתב…

    כדאי שרשות הדואר תקל על הדוור, ובמקום להכריח אותו לשקר, תוסיף בטופס שורה – "מכיוון שלדוור אין כח לטפס שתי קומות, הוחלט מראש להניח שאין איש בבית, ולהטריח אותך אל סניף הדואר".

    כמובן שבסעיף "שם השולח" יהיה כתב יד מטושטש, שלא יאפשר לך להבין כי מדובר באיזה עותק מיותר של תכתובת צה"לית או דו"ח חניה שכבר מזמן נמצא אצלך לאחר שהגיע בדואר רגיל .

  11. טובה הגיב:

    כשעברתי דירה, ניגשתי לסניף עם הטופס שהורדתי מהאינטרנט ובו הבקשה לקבל שירות דואר עוקב, שמשמעותו – כל דבר דואר שעליו הכתובת הקודמת יגיע לכתובת החדשה. הודיתי לפקידה והלכתי לדרכי.
    הדואר הגיע ליעדו ללא בעיה – עד השבוע האחרון של אוגוסט, בו הגיע לכתובת הקודמת.
    התקשרתי לסניף ומה מסתבר?
    לא הייתי רשומה בכלל במחשב!
    לא הופעל שירות דואר עוקב במשך חודשיים וחצי!!!
    הסיבה היחידה לקבלת הדואר לכתובתי הנוכחית היתה הדוורית המקסימה שלנו, ובשבוע האחרון של אוגוסט, כשיצאה לחופשה – הדוורים המחליפים הביאו את הדואר שלנו לכתובת הקודמת.
    מהסניף התנצלו והפעילו את השירות לאחר ששלחתי בפקס טופס נוסף.
    מה למדתי מכל הסיפור?
    שבשירות דואר עוקב צריכה להופיע מדבקה צהובה על דברי הדואר, וגם צריך לקבל מהדואר הודעה על הפעלת השירות.
    אם לא – כנראה יש בעיה.

    גילי – לגבי התורים: שימי לב אם הסניף שלכם פתוח בשעות הצהרים. השעה הטובה ביותר לגשת לדואר היא בין 1400 ל-1500.

  12. Boojie הגיב:

    ברמת ישי הפריטו את הסניף שמשרת את ביתי. ברמת ישי *אין* חלוקה לבתים. בכלל. הכל מגיע לתיבות דואר. גם לא כל הדברים שנשלחים בדואר שליחים נשלחים לבתים (כי חלק מהחבילות שרשות הדואר מוכרת לחברות שמשתמשות בשירות לא כוללות את רמת ישי, מסתבר). ברמת ישי חייבים ללכת לעמוד בתור בדואר על כל חבילה, רשום ושטות אחרת. תורים ש*מתחילים* מחצי שעה ואילך, מאז ההפרטה (גם קודם לא היה טוב, אבל עכשיו הרבה יותר גרוע).
    תוסיפי לזה המון שיבושים במשלוח (דברים שלא מגיעים, דברים שמגיעים באיחור, דואר רשום שמגיע בלי הודעה, הודעות חוזרות על דואר שכבר נאסף – כולל פעם אחת על דואר שכבר נאסף *לפני חצי שנה*!, וכמויות מסחררות של דואר זבל שסותם את התיבה. איום ונורא.
    ואני בספק שאפשר לעשות משהו. זה זיכיון פרטי, לרשות הדואר לא משתלם להפעיל פה את הסניף בעצמה, כנראה.
    בקיצור, תנחומיי. לכולנו. היו כמה שנים שבהן השירות השתפר פלאים, אבל נראה שזה כבר לא כדאי יותר, הקטע הזה של השיפור.

  13. אביבה הגיב:

    לא יודעת על מה את מדברת :-)

    http://www.notes.co.il/aviva/25996.asp

  14. ימימה הגיב:

    שירות איטי כמו צב, שתי פקידות במקרה הטוב בסניף שכולו מטר על מטר בערך והתורים בו מגיעים עד הרחוב.

    ועל העישון כבר דיברתי.
    http://www.notes.co.il/yemima/32761.asp

  15. ימימה הגיב:

    גם אני לא תמיד מקבלת חבילות.

  16. ענת הגיב:

    שאין סיכוי שבסניף שאת הולכת אליו יש יותר תור מאשר בסניף העמוס לעייפה שלי, ואז גיליתי שאת מתכוונת לסניף בקינג ג'ורג' בת"א, שזה הסניף שלי.

  17. שושי הגיב:

    במשך כמה ימים לא היתה בדואר נע גליל מערבי חותמת, כי לקחו אותה לכביסה או משהו. אישור על משלוח מכתב רשום נשא חתימה מקושקשת לצד תאריך בכתב יד.
    כשהחותמת שבה, כוסה האישור בחותמות של תאריך השיבה – כמה ימים לאחר יום המשלוח.

    קלדניות המיקוד עדיין מוצאות לחופשה ללא תשלום בכל פעם שמכונת המיקוד מתקלקלת – סה"כ 60 שעות מתוך 140 שעות עבודה בחודש.
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=373582&catcode=&year=2007&month=8&day=0&pagenum=2&catdesc=

    והמנכ"ל אבי הוכמן מתעניין בעיקר בניסיונות לפיתוח בנק הדואר. יותר משתלם להיות מנכ"ל בנק. ניסיון ביעילות ובשירות כבר יש לו.

  18. אורי הגיב:

    שצריך לפתוח בתחרות בין כמה חברות שיטפלו לנו בשליחה וקבלה של הדואר, ובכלל צרכי הדואר (ביול, תשלומים ללא עמלות דרקוניות, וכיו"ב).

    ביבי נתניהו ניסה להזיז משהו בכיוון הזה, אבל חסידי הסוציאליזם הטיפשים לא נתנו לו.

    מאחר וגם לי יש ניסיון מר דומה עם קבלת חבילות הדואר, אני מצטרף למאבק שלך וקורא:

    הגיע הזמן לשינוי בתחום הדואר!

    יש להפריט את רשות הדואר ויפה שעה אחת קודם!

  19. שקדיה הגיב:

    לידיעתך אורי, דואר ישראל נמצא בתהליכי הפרטה מתקדמים.
    ראה את הודעת דובר משרד האוצר:
    http://dover.mof.gov.il/Mof/Dover/MofDoverTopNav/MofDoverSubjects/MofDoverSubjects_2007/MofDoverSubjects_2007_08/News2007_09_03.htm
    מצד שני, הקלדניות ושאר עובדי הקבלן של הדואר, עדיין עבדים-שחורים מנוצלים: http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=373582
    אתה מוזמן להצטרף למאבקם של העובדים לשכר ותנאי העסקה הוגנים.

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אוי, הדואר עושה לי כל כך הרבה צרות. הבעיה היא שכרגע גם האינטרנט עושה לי צרות, אז אני מגיבה ממחשב לא שלי עם אג'נדות עצמאיות משלו. ברגע שיסתדר- מבטיחה תגובה מפורטת ואולי באמת נרים פה איזה מאבקון משותף- רעיון מעולה ונחוץ!-

  21. רעות הגיב:

    הלכתי היום לדואר לשלם חשבון חשמל ולקנות מעטפות מבוילות.

    חיכיתי לי בתור בערך רבע שעה (תור של ארבעה אנשים). כשהגעתי לפקידה, היא בדיוק קיבלה טלפון מהבית. זה הלך בערך ככה:

    "הי. אני אתעכב פה עוד שעה בערך."

    "תוציאו לכם קוסקוס."

    "נו, זה במגירה של הקטניות."

    "כן, תכין את זה. תשים מים רותחים. אני לא יודעת מתי אני אגיע."

    "אני אגיע בערך עוד שעה."

    יש לציין שהשיחה התנהלה אחרי ששילמתי לה ובשעה שהמתנתי שהיא תעשה את מה שהיא אמורה לעשות עם הכסף.

    רק אחרי שכחכחתי בגרוני פעם, ופעמיים, היא הבינה שאכן, היא אמורה לשרת אותי.

    אחרי זה ביקשתי מעטפות מבוילות. לקח לה בערך 3 דקות לעשות חשבון של כמה חבילות צריך אם אני צריכה 120 מעטפות ויש 10 מעטפות בחבילה, ועוד כמה דקות לפקידה השנייה ללכת להביא אותן…

    חוויה מרנינה.

  22. אורי הגיב:

    הודעת דובר משרד האוצר לחוד ומציאות לחוד. עובדה היא ששביתת המעצבנת הדואר האחרונה, למי שזוכר ("אה, אני יכולה לתת לך רק שירות של משלוח דואר וכל שובר תשלום לא תוכל לשלם אצלי, כי אנחנו בשביתה", כפי שאמרה לי אז הפקידה המנוסה), נועדה להשבית את שמחת ההפרטה של רשות הדואר המסועפת. בינתיים, שר התקשורת אריאל אטיאס נכנע ללחצי מנהלי רשות הדואר ובמשרד האוצר בולעי את הצפרדע ללא הרבה ברירות.

    אני מאמין באמונה שלמה ומציע גם לך להאמין כי ברגע ששוק הדואר יפתח לתחרות שווה בין כמה חברות, לא רק אנו הלקוחות נרוויח מכל בחינה כלכלית ושירותית נאותה, אלא גם עובדי רשות הדואר הממורמרים של היום יזכו לתנאי העסקה הולמים יותר את כישוריהם. (ולא, למשל, כמו פקיד הדואר אצלנו בסניף המרכזי, שלא משנה איפה הוא, המקבל לקוח אחד בשעה שהפקידה לידו מקבלת חמישה. ואלה דברים של מדי יום ביומו, שאף תלונה של לקוח לא פתרה עד כה).

  23. זה פותר את רוב הבעיות.

  24. שרון הגיב:

    רשות הדואר לשעבר סגרה הרבה מאד סוכנויות בזכיון, בדוק כמו הסוכנות הקטנה והנחמדה בהבימה עליה מדברת גילי.
    הסגירה נבעה משיקולים מאד לא ענייניים, לא לגבי הסוכנים הותיקים ולא לגבי ציבור הלקוחות אותם שירתו הסוכנויות נאמנה. אממה- העובדים בסניף קינג ג'ורג', למשל, הם שכירים, שפרנסתם מובטחת. אי אפשר לפטר אותם ולכן איכות השירות לא ממש בראש מעיניהם
    הסוכנויות, שעבדו על בסיס הכנסה ולא על משכורת קבועה היו גם יותר יעילות וגם "שכונתיות", במובן הטוב של המילה…
    אם כולם מסכימים שהשירות נפגע כתוצאה מהסגירה, אפשר לנסות ולפנות לחברת הדואר, לשעבר הרשות, וללחוץ עליהם לשיפור השירות והפעלה מחדש של הסוכנויות
    שתהיה שנה טובה לכולנו

  25. עמרי הגיב:

    http://firefang.net/blog/723
    אבל לא ארוך,מושקע ומתסכל כמו שלך.

  26. ירון הגיב:

    לא בסניף! רק לפניות הציבור של הדואר ובכתב 0פקס זה בסדר או שאפשר לשלוח להם דואר *ללא ביול*.
    התלונות בסניף זה כמו לדבר לקיר, מה אכפת להם.
    פניות הציבור מבררים את התלונות ואם מצטברות מספיק תלונות ובעיות הם מחליפים את הדוור לאחד אחראי יותר וזה פותר את הבעיות, מנסיון!

  27. מירי הגיב:

    יש לי כמה מילים לאמר על השירות בסניפי הדאר

    "התעללות באזרחים, אדישות, אטימות , והכי חשוב גם כשמתלוננים כל האזרחים תמימי דעים זה לא עוזר"

  28. אנונימי הגיב:

    אים את/ה מחכה לקבל משהו חשוב בדואר יש לך מימה לידואג!
    מה שאתה הולך ליקרוא עכשיו ידהים אותך…
    http://israelpost.blogspot.com/

  29. יחיעם הגיב:

    כל בעיה הכי קטנה הופכת לטייטל:
    עושים לי בעיות עם תיבת הדואר הכפולה, היקרה;
    חיפשתי מס' טלפון… לשווא.
    אוף!

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s